Klippe negler

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Tenkte jeg skulle høre hva dere bruker til å klippe neglene på de små, eventuelt noen med tips ? [emoji14]

I starten tok jeg det når han sov, eller var veldig opptatt med noe. Nå føles det mer som en kamp med en vill grevling [emoji14]

Og nå som jeg har mistet neglklipperen, så må jeg se etter no annet..

Tenkte jeg skulle høre hva dere bruker til å klippe neglene på de små, eventuelt noen med tips ? [emoji14]

I starten tok jeg det når han sov, eller var veldig opptatt med noe. Nå føles det mer som en kamp med en vill grevling [emoji14]

Og nå som jeg har mistet neglklipperen, så må jeg se etter no annet..
Bruker saks mens han ser på pingu [emoji14]

Er ikke noe på tv'en han synes er spennende nok til å la meg holde på, men kan jo bli bedre fremover [emoji14]

Sånn neglsaks fra apoteket?
Tror vi kjøpte sånt kit på barnashus. Hadde barnesaks, barne negleklipper og en fil i et etui, men er vel samme saks som de selger på apoteket tenker jeg :) ellers kan det fungere at han får noe å tygge på mens jeg klipper [emoji14] da ser han veldig skeptisk på meg og hendene sine mens jeg skyndter meg for å bli ferdig

Vi bruker babysaks fra apoteket, aldri hatt noen ulykker med den. Hadde store problemer med å klippe en stund så vi begynte å leke fly. Jeg lager lyder og tuller når vi klipper. Ikke så voldsomt at det kan gå galt, men nok til at han synes det er gøy.

Ente med at jeg fikk klippe mens han så video av seg selv på mobilen [emoji14]

Var jammen meg på tide :)

Klipper med neglklipper mens hun ser på TV:P (Hun ser veldig sjelden på TV så fenger når vi først setter oss ned) Også tar jeg det litt på humøret hennes, noen dager får hun spasmer bare hun ser neglklipperen, mens andre dager så registrerer hun ikke at jeg klipper en gang.. Som i dag morges, var på tide at jeg tok de nå!

Jeg har hatt kaniner, så har litt erfaring hihi. Men vi må være to, hun er skikkelig sterk. Én holder, en annen klipper. Noen ganger kan jeg klippe alene, men stort sett ikke....
TV liker hun ikke. Eneste som opptar henne så hun sitter i ro er noe godt å spise, men da bruker hun jo hendene. Hun er meget viljesterk, som sin søster var

Jeg har hatt kaniner, så har litt erfaring hihi. Men vi må være to, hun er skikkelig sterk. Én holder, en annen klipper. Noen ganger kan jeg klippe alene, men stort sett ikke....
TV liker hun ikke. Eneste som opptar henne så hun sitter i ro er noe godt å spise, men da bruker hun jo hendene. Hun er meget viljesterk, som sin søster var
Har blitt litt sånn noen ganger, men føler at det bør være mulig ut en å måtte være 2 [emoji14]

Har blitt litt sånn noen ganger, men føler at det bør være mulig ut en å måtte være 2 [emoji14]
Mye som bør være annerledes hehe. Her holdt hun konsert i natt, men hun bør jo egentlig sove hele natta.. zzZZ..trøtt ;)
Blir litt greiere når de skjønner hva man sier. Hun skjønner litt "sitt i ro", eller "sitte pent", men hun har så mye vilje! :)

Mye som bør være annerledes hehe. Her holdt hun konsert i natt, men hun bør jo egentlig sove hele natta.. zzZZ..trøtt ;)
Blir litt greiere når de skjønner hva man sier. Hun skjønner litt "sitt i ro", eller "sitte pent", men hun har så mye vilje! :)
Min hører, skjønner, bryr seg ikke :)

Back
Topp