Klippe navlestrengen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvem skal klippe navlestrengen når babyen kommer?

Det er ikke noe jeg har tenkt så mye over egentlig.. Men hvis faren har lyst, så skal han få lov. Hvis ikke han vil, så spiller det ingen rolle:p

Det blir nok papsen regner jeg med☺️ Han gjorde det med førstemann også ☺️

Det er ikke noe jeg har tenkt så mye over egentlig.. Men hvis faren har lyst, så skal han få lov. Hvis ikke han vil, så spiller det ingen rolle:p
Kunne du tenkt deg å gjort det selv, om faren ikke ønsker?

Regner med at pappan skal klippe. Har ikke spurt, for jeg trodde det var ganske standard. Hvorfor skulle han ikke ha lyst til det?

om alt går som det skal så er det pappaen sin jobb denne gangen også! :)

Dersom pappaen fortsatt er ved bevissthet når det blir aktuelt, så blir det nok han :-)

Hvis vi skal klippe den av så blir det vel pappaen tenker jeg. Men mest sannsynlig henger den på til den løsner av seg selv <3 :)

Jeg gjorde det selv på frøkna og tenker jeg gjør det gjerne denne gangen og:-) pappaen vil ikke. Dette er hans 4. Og han har ikke gjort det på noen av dem.

Hadde vert morro å gjort det, men siden Pappan ikke går gjort mye på føden, så skal han få lov til det :-) han syns det er en selfølge at han skal klippe også :-)

Her blir det pappaen :) en selvfølge :)

Regner med det blir pappaen denne gangen også. Ikke at jeg skjønner hva som er stas med det, jeg ville aldri gjort det!

Det skal pappaen :)

Back
Topp