Min er nok dessverre for pysete til å klippe. Han nektet forrige gang og vil vel helst slippe å være med på fødsel. Jeg fikk nesten ikke studert morkaka engang fordi han ikke ville se
Denne gangen kommer jeg til å be han gå i stedet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott! Ble litt rørt her nåHer ble jeg litt imponert over de på barsel sist, jeg hadde jo planlagt KS, så de klipte den lengre en de trengte (men satt vel ei klipe på rett plass) så når de tok han med ut og bf fikk være med for å tørke og veie osv, så fikk han klippe den siste biten.. Var veldig stort for han![]()
Min er nok dessverre for pysete til å klippe. Han nektet forrige gang og vil vel helst slippe å være med på fødsel. Jeg fikk nesten ikke studert morkaka engang fordi han ikke ville seDenne gangen kommer jeg til å be han gå i stedet
![]()
Jeg fikk ikke engang se morkaka sist![]()
Nei det har jeg virkelig ikke behov for! ☺Vil dere se morkaka?!![]()
Der er nok jeg litt for pysete, blir kvalm hver gang jeg ser ei på tv bare.....![]()
Vil dere se morkaka?!![]()
Der er nok jeg litt for pysete, blir kvalm hver gang jeg ser ei på tv bare.....![]()
Jeg fikk ikke engang se morkaka sist![]()
Tør dere å se den? Kunne ikke fakt meg inn... Litt pyse![]()
Jeg fikk ikke valget sist, de bare holdt den opp.Vil dere se morkaka?!![]()
Haha, er det sant? Har jo hørt om dem som gjør det, og er jo sikkert mye næring.. men merker grensa mi går før det.Jepp, skulle gjerne spist den også.
Haha, er det sant? Har jo hørt om dem som gjør det, og er jo sikkert mye næring.. men merker grensa mi går før det.
Men hvordan ville du tilberedt den da?
Hihihi, skulle gjort det til svigers.Tilberedt den som en stek i ovnen og servert den til familie middagen![]()
Ikke sagt noe før etterpå![]()
Skulle likt å sett tryne på diverse familiemedlemmer da haha
Nei da, bare tulla![]()
Hihihi, skulle gjort det til svigers.![]()
Vil dere se morkaka?!
Her gjør klipper nok pappan snora tenker jeg. Vi snakket ikke om det før førstemann, det skjedde bare automatisk.
Morkaka har jeg ikke tenkt å hverken se eller ta på. Det må være for spesielt interesserte.