Klippe navlesnoren..

Min er nok dessverre for pysete til å klippe. Han nektet forrige gang og vil vel helst slippe å være med på fødsel. Jeg fikk nesten ikke studert morkaka engang fordi han ikke ville se :( Denne gangen kommer jeg til å be han gå i stedet :p

Mannen min ville ikke klippe første, men klippet andre. Denne gang har jeg kanskje lyst til å klippe den selv om jeg kan :)

Her ble jeg litt imponert over de på barsel sist, jeg hadde jo planlagt KS, så de klipte den lengre en de trengte (men satt vel ei klipe på rett plass) så når de tok han med ut og bf fikk være med for å tørke og veie osv, så fikk han klippe den siste biten.. Var veldig stort for han :)

Her ble jeg litt imponert over de på barsel sist, jeg hadde jo planlagt KS, så de klipte den lengre en de trengte (men satt vel ei klipe på rett plass) så når de tok han med ut og bf fikk være med for å tørke og veie osv, så fikk han klippe den siste biten.. Var veldig stort for han :)
Så flott! Ble litt rørt her nå :)

Min er nok dessverre for pysete til å klippe. Han nektet forrige gang og vil vel helst slippe å være med på fødsel. Jeg fikk nesten ikke studert morkaka engang fordi han ikke ville se :( Denne gangen kommer jeg til å be han gå i stedet :p

Jeg fikk ikke engang se morkaka sist :(

Jepp, skulle gjerne spist den også.
Haha, er det sant? Har jo hørt om dem som gjør det, og er jo sikkert mye næring.. men merker grensa mi går før det. :p
Men hvordan ville du tilberedt den da?

Haha, er det sant? Har jo hørt om dem som gjør det, og er jo sikkert mye næring.. men merker grensa mi går før det. :p
Men hvordan ville du tilberedt den da?

Tilberedt den som en stek i ovnen og servert den til familie middagen :)

Ikke sagt noe før etterpå ;)
Skulle likt å sett tryne på diverse familiemedlemmer da haha

Nei da, bare tulla :)

Her gjør klipper nok pappan snora tenker jeg. Vi snakket ikke om det før førstemann, det skjedde bare automatisk.
Morkaka har jeg ikke tenkt å hverken se eller ta på. Det må være for spesielt interesserte.

Her gjør klipper nok pappan snora tenker jeg. Vi snakket ikke om det før førstemann, det skjedde bare automatisk.
Morkaka har jeg ikke tenkt å hverken se eller ta på. Det må være for spesielt interesserte.

Jeg fikk se den med nr.2.
Ganske fascinerende synes jeg altså!
Livets tre...og den flate klædd'n kunne utvides bra mye.

Jeg knipset bilder også jeg altså. Pappa'n satt med ryggen til og brakk seg...han kunne jo ikke gå ut av rommet med babyen :p

Husker de spurte meg om jeg ville se "der nede" mens jeg pusha. Og etterpå.. Det syntes jeg var mer sært.. Tok mange mnd før jeg ville se noe som helst der nede hehe :)

Back
Topp