Klipp klipp....

Klipte ikke, hadde en helvettes fødsel med første, måtte sy 6 "pyntesting", var ikke skadet nedentil til tross for fødselen. :) Ble KS med nr 2 og nr 3 :)

Ja, fordi de måtte inn med sugekopp da han ikke ville ned i bekkenet og hjerterytmen sank (ble litt hektisk) men merket overhodet ikke at de klippet, mannen sier han hørte lyden da haha :p merket ikke noe til klippet men fyfaen å vondt det var når de drev å prøvde å dytte inn sugekoppen !! Aldri mer Hehe

Revna ikke, ble ikke klippet og sydde ikke :) jentungen var 3360gr, så var litt størrelse på henne :)

Det var min skrekk og før første fødsel, slapp unna men revna herfra til evigheten og sydd i nesten en time så vet ikke hva som ville vært verst. Ungen var 4,4 kg og 54 lang da, hodet var 37 cm så ikke akkurat en liten tass som pressa seg ut...

Andre gangen revna jeg så mye at måtte i narkose for å sy, bare rett over året etter første gang.

Klipping er ikke så gale som vi tror!

Ble klippet med første. Hodet hans var 38cm. Kun et lite skrubbsår med andre. Han hadde lite hode i forhold, bare 34,5cm. :)

Ja. Ble det for å skåne hodet til lillemor. Hun er født for tidlig.

Med første ble jeg klippet og revnet. Egentlig "bedre" å bli klippet for da blir "revninga" (fant ik bedre ord) kontrollert og jevnt.

Fødsel nr 2 kun pyntesting

ble klippet med første. slet med å gå i 2 uker. gråt hver gang jeg skulle reise meg. kjente ikke noe når de klippet men var veldig mye smerter etterpå.
med nr 2 var det ingen klipp bare 2 små pyntesting

Back
Topp