Klesvask

Nr32024

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Nå er det jo på tide å vaske alle klærne til den lille.. jeg bare lurer på; hvilke vaskemiddel bruker dere? Og bruker dere tøymykner? Jeg har selv veldig sensitiv hud og hadde mye eksem som liten så vil absolutt ikke framkalle dette på den lille.. men jeg tåler de vanlige vaskemiddelene som er på markedet ☺

Jeg bruker ikke tøymykner på noe som helst. Både pga miljøet og fordi det holder lukten fast i tøyet, og det sliter i tøyet.

Jeg vasker med Neutral uten parfyme og bruker skyllemiddel :)

Jeg bruker det jeg bruker til våre klær, de blir jo vasket sammen med våre klær etter hun er født uansett :p
Jeg har atopisk eksem, og gutten min på 5år har også det. Bruker blenda sensitive vaskepulver og comfort aloe vera, ingen av oss reagerer på det :) prøvde en periode å ikke bruke tøymykner siden de sier det bare er tull, men klærne ble mye fortere nuppete og de var jo så stive :o gutten sa klærne klødde da!

Bruker blenda sensitive på alt som vaskes nå :)

Blenda sensitive eller Neutral vaskepulver til hele familien. Aldri brukt skyllemiddel, ser ikke behovet..

Her vaskes alle klær med blenda sensitive vaskemiddel og comfort sensitive tøymykner da minstemann ikke tåler noe annet :)

Her vaskes alle klær med blenda sensitive vaskemiddel og comfort sensitive tøymykner da minstemann ikke tåler noe annet :)
Comfort sensitive inneholder faktisk parfyme :o jeg brukte den en periode da jeg var plaga med utslett, men utslettet ble værre så jeg måtte sjekke ingrediensene. Men er jo ulikt hvilke parfyme stoffer man reagerer på.

Vi bruker blenda sensitiv og comfort sensitiv tøymykner. Både nå til lillegutt, men også til vanlig:)

Hadde ikke klart meg uten tøymykner. Klærne er mye mer behagelige, og sengetøy og håndklær også:)
Liker ikke at de føles så stivt uten..

Back
Topp