klesvask og oppvask :)

Lilly85

Gift med forumet
vasker/ tørker dere klær i tørketrømmel. bruker oppvask maskin på natt eller når dere er borte? :)

Nei det gjør vi aldri. Kun på dagen når vi er hjemme og våkne :-)

ja til begge deler,oppvasken settes alltid på når vi tar kveld. vasker klær skjelden på kveld men kan godt sette på maskinen å dra ut på ærend

Nei til begge deler. Er livredd for brann så jeg tørr ikke. Kan løpe i butikken mens det er på (bor 1 min unna), men er helst hjemme.

Det hender jeg vasker klær, men jeg tørker aldri når jeg ikke er hjemme. Begge deler er ganske skummelt, da det kan bli både brann og oversvømmelse. Noen sjanser må man ta, hvis man ikke vil vaske klær i bekken. ;)

Stort sett hjemme og på dagtid. Kan være oppvaskmaskinen ikke er helt ferdig før vi legger oss av og til.

Aldri.... har både elektroingeniør og brannmann i familien, og har hørt alt for mange skrekkhistorier til at jeg tør ta sjansen :(

Alltid hjemme, men hender oppvaskmaskina står på om natta. Livredd for brann, så uaktuelt å forlate huset mens sånne maskiner går.

Det hender jeg vasker klær, men jeg tørker aldri når jeg ikke er hjemme. Begge deler er ganske skummelt, da det kan bli både brann og oversvømmelse. Noen sjanser må man ta, hvis man ikke vil vaske klær i bekken. ;)
Beste løsningen for å unngå brann det, ta det i bekken :) har heldigvis en elv nedi høgget her:D

Beste løsningen for å unngå brann det, ta det i bekken :) har heldigvis en elv nedi høgget her:D
Jeg kan tenke meg at det er rimelig kaldt å stikke hendene ned i vannet i bekken på vinterstid... :p

Jeg kan tenke meg at det er rimelig kaldt å stikke hendene ned i vannet i bekken på vinterstid... :p
Ja er litt småkaldt, egentlig. Men det er bare verst i begynnelsen av vinteren. Etterhvert så slutter jeg å føle noe :P

Det hender at vaskemaskinen, oppvaskemaskinen eller tørketrommelen ikke er ferdig før jeg legger meg ja. Men det er sjelden jeg setter det på rett før jeg legger meg/går ut døra

Oppvaskmaskinen kan stå på når vi drar bort men aldrig vaskemaskin eller tørketrommel

Vaskemaskin og oppvaskemaskin kan stå på selv om vi ikke er hjemme eller sover. Men aldri tørketrommel.

Vaskemaskin og oppvaskemaskin kan stå på selv om vi ikke er hjemme eller sover. Men aldri tørketrommel.
Det er en vanlig misoppfatning at det er mer brannfarlig å bruke tørketrommelen..... men det er faktisk mer brannfarlig både med oppvaskmaskin og vaskemaskin

Det er en vanlig misoppfatning at det er mer brannfarlig å bruke tørketrommelen..... men det er faktisk mer brannfarlig både med oppvaskmaskin og vaskemaskin
Mulig det, er iallefall sånn det gjøres her i hus :p Mye som er farlig nå til dags.

Kjører oppvaskmaskina på natta, men ellers prøver eg å vera flink. Men dessverre har ikkje døgnet nok timar til å kun kjøre når me er heime :(

Aldri vaskemaskin og Tørketrommel men oppvaskmaskin går av og til når vi er ute

Back
Topp