Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beste løsningen for å unngå brann det, ta det i bekken har heldigvis en elv nedi høgget herDet hender jeg vasker klær, men jeg tørker aldri når jeg ikke er hjemme. Begge deler er ganske skummelt, da det kan bli både brann og oversvømmelse. Noen sjanser må man ta, hvis man ikke vil vaske klær i bekken.
Jeg kan tenke meg at det er rimelig kaldt å stikke hendene ned i vannet i bekken på vinterstid...Beste løsningen for å unngå brann det, ta det i bekken har heldigvis en elv nedi høgget her
Ja er litt småkaldt, egentlig. Men det er bare verst i begynnelsen av vinteren. Etterhvert så slutter jeg å føle noeJeg kan tenke meg at det er rimelig kaldt å stikke hendene ned i vannet i bekken på vinterstid...
Ha ha! Der sier du noe!Ja er litt småkaldt, egentlig. Men det er bare verst i begynnelsen av vinteren. Etterhvert så slutter jeg å føle noe
Det er en vanlig misoppfatning at det er mer brannfarlig å bruke tørketrommelen..... men det er faktisk mer brannfarlig både med oppvaskmaskin og vaskemaskinVaskemaskin og oppvaskemaskin kan stå på selv om vi ikke er hjemme eller sover. Men aldri tørketrommel.
Mulig det, er iallefall sånn det gjøres her i hus Mye som er farlig nå til dags.Det er en vanlig misoppfatning at det er mer brannfarlig å bruke tørketrommelen..... men det er faktisk mer brannfarlig både med oppvaskmaskin og vaskemaskin