Klestips

Noen som har bestilt fra bonprix før? Hvordan er de i størrelsen? Og kvalitet?

Popper stadig opp reklamer derifra med mammaklær :angelic:

Bestillte litt der sist... synes endel ser mye bedre ut på bildene enn i virkeligheten, helt grei kvalitet. Litt stort i størrelsen...
 
Noen som har tips til gode bher? Har prøvd et par ammebher på Lindex, men synes ikke de satt godt på og de var enten stramme på feil plasser eller for løse. Viktig med god støtte, at de er behagelige og uten spiler :)
 
Noen som har tips til gode bher? Har prøvd et par ammebher på Lindex, men synes ikke de satt godt på og de var enten stramme på feil plasser eller for løse. Viktig med god støtte, at de er behagelige og uten spiler :)

Ikke amme bh, men jeg elsker triumph fit smart. Gir god støtte og er uten spiler. Etter forrige graviditet har jeg ikke klart å gå tilbake til stive bh med spiler og landet på disse.
Ellers var jeg veldig fornøyd med ammebh fra medela og boob.
 
Ikke amme bh, men jeg elsker triumph fit smart. Gir god støtte og er uten spiler. Etter forrige graviditet har jeg ikke klart å gå tilbake til stive bh med spiler og landet på disse.
Ellers var jeg veldig fornøyd med ammebh fra medela og boob.
Takk for tips! Da skal jeg sjekke de ut :)
 
Noen som har tips til gode bher? Har prøvd et par ammebher på Lindex, men synes ikke de satt godt på og de var enten stramme på feil plasser eller for løse. Viktig med god støtte, at de er behagelige og uten spiler :)

Bruker sports BH'er og en sloggi bh om natten for ømme bryster. Kjøpte 3 stk fra coop, hudson som jeg er veldig fornøyd med!
 
Gravidbukser fra H&M syns jeg har vært fenomenal når jeg har vært veldig oppblåst! De sitter gpdt selv om magen ikke er SÅ stor! :happy:
 
Back
Topp