Klestips

Heioghopp21

Flørter med forumet
Mulig det er en tråd fra før, men fant ingen.

Tips til komfortable klær? Gravidklær. Kjenner at de fleste klesplaggene er ubehagelige nå, spesielt bukser.
 
Føler at alle bukser strammer allerede.
Har brukt fritiden min den siste uka å kikke på kjoler :smiley-ashamed008 Zalando har masse gravid/mammaklær, H&M har også en del. Har mer lyst å kjøpe meg vanlige kjoler jeg kan bruke etter graviditeten også. Men har ennå ikke bestilt/kjøpt noe.
Så følger her for anbefalinger :greet015
 
Speider mye på Zalando og Bonprix sine nettsider om dagen :) mye fint hos begge og som ser behagelig ut! Har ikke bestillt gravidklær fra noen av de fra før men tenkte å gjøre en "testbestilling" etterhvert! Syntes H&M har lite og velge i av det som er i butikk, aner ikke om det er mer på nettsiden deres kanskje?
 
Forrige svangerskap levde jeg stort sett i gravidtightsene fra HM når jeg var hjenme. De er kjempebehagelige! Anbefales!
 
I den andre tråden ble buksene til H&M varmt anbefalt så det skal jeg gå til anskaffelse av nå :D i forrige graviditet levde jeg i tights og brukte like mye vanlige basic tights fra cubus som gravidtights.. men da brukte jeg endel tunika og kjoler... I jobben jeg har nå må vi ha svart bukse (og er uansett ikke komfortabel med å gå med tights uten overdel som går nedenfor rumpa). :p
 
Har bestilt fra Zalando. Ellers så brukte jeg HM sist, men syns det er lite og velge mellom og kjedelige klær. Men olabuksene dems er helt greie og behagelige :happy:
 
Jeg måtte ta frem gravidklærne fra skapet i helga. Og har flytta inn i buksa fra HM. Orker ikke noe som presser på magen...
Må nok ut å få tak i en til etterhvert når butikkene får åpne igjen
 
Jeg har kjøpt jeans på hm, den er super god:) Og bestilte noen joggebukser på Zalando. De er supergode, skikkelig komfortable
og ser ganske fine ut på:)

https://www.zalando.no/mamalicious-mllif-pants-bukse-thyme-m6429b05m-n11.html



Kjøpte også denne, den er for tidlig å bruke ennå da. Men den satt fint på så gleder meg til jeg får mage og kan ta den på:Heartpink

https://www.zalando.no/mamalicious-mlanxo-topper-langermet-black-m6429g0ma-q11.html



Var mye mer salg når jeg kjøpte der dao_O


Har bestilt den samme joggebuksa på Zalando :D Var mye salg når jeg handla også, men ble jaggu dyrt nok for det :rolleyes:
 
Lurer på om noen vet om nettsider som har bukser med strikk i sidene i stedet for det store magebeltet over magen? :p
Buksene mine passer enda, men blir så utrolig kvalm bare noe strammer pittelitt over magen...

Har slike vanlige gravid bukser, men jeg er så glad i å stappe litt av genseren/skjorta/blusen ned i buksa framme, og det går jo ikke med de gravid buksene med slik stor mage. Føler alle ser det på meg, når jeg ikke går kledd slik jeg vanligvis gjør :hilarious:
 
Har bestilt den samme joggebuksa på Zalando :D Var mye salg når jeg handla også, men ble jaggu dyrt nok for det :rolleyes:

Du kan glede deg til den buksa altså, jeg tenker at jeg aldri vil ut av min igjen:hilarious: Gravidbukser er så digg syns jeg:angelic:

Zalando har mye tilbud, lønner seg å følge litt med. Også registrere en mail for 10% av:angelic: Er litt å spare om man bestiller sånne bestillinger jeg har gjort iallefall:oops:
 
Gleder meg til jeg kan begynne å handle litt. Har en del fra sist men blir nok å kjøpe inn litt nytt etterhvert :)
 
Ble svarte jeans fra H&M idag (ikke de dyreste modellene, disse var 299,-) og de var virkelig nydelige å ha på :p litt store i str da, jeg bruker vippe mellom L og XL men var ingen tvil om at L var stort nok :)
 
Noen som har bestilt fra bonprix før? Hvordan er de i størrelsen? Og kvalitet?

Popper stadig opp reklamer derifra med mammaklær :angelic:
 
Noen som har bestilt fra bonprix før? Hvordan er de i størrelsen? Og kvalitet?

Popper stadig opp reklamer derifra med mammaklær :angelic:

Ikke prøvd selv men tenker bestille noen topper og kanskje en kjole. Syns de hadde en del fint, både helt basisklær til fin pris og litt finere klær! Og dessuten mye som både fungerer som gravidklær og ammeklær, kjekt (og mer økonomisk) å slippe å skifte ut hele garderoben i det øyeblikket bebisen er poppet ut. :)
 
Ikke prøvd selv men tenker bestille noen topper og kanskje en kjole. Syns de hadde en del fint, både helt basisklær til fin pris og litt finere klær! Og dessuten mye som både fungerer som gravidklær og ammeklær, kjekt (og mer økonomisk) å slippe å skifte ut hele garderoben i det øyeblikket bebisen er poppet ut. :)

Ja enig, fikk også lyst å bestille noe :)
 
Lurer på om noen vet om nettsider som har bukser med strikk i sidene i stedet for det store magebeltet over magen? :p
Buksene mine passer enda, men blir så utrolig kvalm bare noe strammer pittelitt over magen...

Har slike vanlige gravid bukser, men jeg er så glad i å stappe litt av genseren/skjorta/blusen ned i buksa framme, og det går jo ikke med de gravid buksene med slik stor mage. Føler alle ser det på meg, når jeg ikke går kledd slik jeg vanligvis gjør :hilarious:
Mamalicious har ;)
 
Ble svarte jeans fra H&M idag (ikke de dyreste modellene, disse var 299,-) og de var virkelig nydelige å ha på :p litt store i str da, jeg bruker vippe mellom L og XL men var ingen tvil om at L var stort nok :)

Den jeg har også. Skikkelig god!

Skulle ut å ha en til i dag, helt til jeg fant ut at ALLE hm er stengt i området pga covid. Hund med hvite hår som røyter og sort bukse er vist ikke noen høydare. Hadde glemt det jeg:stop:
 
Den jeg har også. Skikkelig god!

Skulle ut å ha en til i dag, helt til jeg fant ut at ALLE hm er stengt i området pga covid. Hund med hvite hår som røyter og sort bukse er vist ikke noen høydare. Hadde glemt det jeg:stop:

Haha! Nei svarte bukser og røytende kjæledyr er sjelden en god kombo. :p jeg bruker kun svarte bukser uansett, men tror jeg må bli bedre på å skifte til joggebukse/tights etter jobb så jeg sparer litt på jeansene, blir hyppig vask :p
 
Yoga tights med høyt liv og grav topper fra HM og boob. Jeg lever til vanlig i yoga tights da
 
Back
Topp