Klesskap?

• Trådstarter Trådstarter Iza9
  • Opprettet Opprettet
I

Iza9

Guest
Hvordan har dere klærne deres? :p
Akkurat nå har vi bare et standard skap, med hyller i og litt plass til å henge, og kjenner jeg blir gææærn.
Føler jeg har NULL oversikt over klærne mine, må ut med hauger av andre klær for å få inn det nyvaska tøyet der det skal være... Jah. Det har blitt en frustrasjon for meg.
Ønsker meg hardt en sånn walk in garderobe ala hollywood stjerner. hahah.

Kaos her å for tiden... Drømmer også om walk-in :) her har mannen et lite skap, og jeg en alt for liten kommode :/ helt kaos og overfyllt begge stedene! Lurer på hva jeg skal gjøre for å få system. Har system i klærne til ungene da, faktisk, :D

Vi har også håpløse klesskap. Men venter på at det blir tilbud på elfa, da blir det 4 meters skyvedørsgarderobe på soverommet! Cant wait!

Har walk in :) men det er nederst på lista av alt som må på plass i bytt hus :) så det står bare noen komoder der inne foreløpig :)

Mannen har klesskapet på soverommet og jeg har et rom I kjellern med hyller og og stativ på jul..
Vi skal en gang I fremtiden ha soverommet vårt nede. Så da må jeg gjøre plass til hans klær tenker jeg :p

Vi har innebygde klesskaper originale fra 60-tallet. De er kanskje ikke de mest praktiske, men synes de er litt kule egentlig, så gidder ikke å bytte de ut. Det er ikke nok plass på soverommet, så jeg har halvparten av mine klær i skapet på gjesterommet. Litt stress når vi har besøk, men det får de bare tåle. Ønsker meg walk-in når vi kjøper hus en gang :)

Når babyen kommer så må vi nesten få tak i en stor kommode, er egentlig ikke noe skapplass igjen. Og så vurdere vi å kjøpe et klesskap til å ha i ganga, har ingen andre steder å ha noe mer ytterklær. Vi har en klesbod i kjelleren da, men den blir mest brukt til å oppbevare sko og yttertøy som blir byttet ut etter sesongen.

Dobbelt garderobeskap med sånne trådhyller inni, og i tillegg har jeg syativ på hjul med alle kjoler, bluser og cardianer :)

ImageUploadedByBV Forum1428528632.243154.jpgImageUploadedByBV Forum1428528642.025763.jpg

Har skyvedør på soverommet :) Har også skyvedør på kontoret, der har vi større plagg og slikt :)

Hehe, jeg lurer på om kommoder gir mer oversikt enn vanlige hyller jeg.
Føler det er de som gjør at jeg ikke har kontroll, de teite hyllene. :(

Kaos her å for tiden... Drømmer også om walk-in :) her har mannen et lite skap, og jeg en alt for liten kommode :/ helt kaos og overfyllt begge stedene! Lurer på hva jeg skal gjøre for å få system. Har system i klærne til ungene da, faktisk, :D
Haha så det er ikke mye kontroll med kommoder heller? :(

Vi har to sånne hengestativ med skohylle under som vi har festet på en rad hyller og kurver der skoene egentlig skal stå. Er litt dårlig plass, men elsker å henge klærne våre (:

Vi skulle ha walk-in ved siden av soverommet vårt, men det ble visst babyrom gitt :)

Vi har walk-in med PAX garderobeløsning (uten dører) fra IKEA. Kjempefornøyd! :)

Eg har kommoder og sånne stativ med korger /skuffer. Eg elsker skuffer. Mykje meir oversiktlig en hyller ;-)

Back
Topp