Klesoppbevaring baby

Ah vi har eget klesrom som ligger i enden av vårt rom.. garderobe om en vil..

Så deilig da :) her er soverommet vårt vegg i vegg med en trappenedgang til kjeller, så dårlig med slike muligheter her. Bygget meg en garderobe for et år siden, og er fornøyd med den, men er dessverre ikke plass til mer.

Babyrommet er ganske lite, så må ha noen smarte løsninger der ;)

Så deilig da :) her er soverommet vårt vegg i vegg med en trappenedgang til kjeller, så dårlig med slike muligheter her. Bygget meg en garderobe for et år siden, og er fornøyd med den, men er dessverre ikke plass til mer.

Babyrommet er ganske lite, så må ha noen smarte løsninger der ;)

Ja klesrom må være det beste rommet i huset hehe plass til alt for store og små.. var egentlig et soverom med skråtak men vi omprioriterte at vi ikke trengte det ekstra gjesterommet

Ja klesrom må være det beste rommet i huset hehe plass til alt for store og små.. var egentlig et soverom med skråtak men vi omprioriterte at vi ikke trengte det ekstra gjesterommet

Ser for meg at det blir noe slikt når vi flytter til gården til svigerfar, for der er det maaange rom å ta av :)
Men det blir en del år fram i tid :p

Jeg satser nok på kommode. Bodyer, sokker og strømpebukser tenkte jeg å finne plass til på vaskerommet hvor stellematta skal være, og det lille som måtte ha behov for å henge får få plass i vårt eget skap.

Back
Topp