Klesoppbevaring baby

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Sitter her og tenker litt på hva jeg skal ha på babyrommet etterhvert :)

Siden jeg er førstegangs, har jeg ikke så mye erfaring med hva som fungerer best.

Hva er deres erfaringer med dette? :)

Last edited:
En kommode, gjerne med skuffer i litt forskjellige størrelser (skuffdelere fungerer sikker fint og) - det blir masse smått og søt :)

Kan ikke huske at jeg hengte opp et eneste plagg når de var så små..

Skulle være en ikke inni der da :o haha

Ser ikke for meg at det er så mye nei ;)

Jeg har faktisk bestilt meg slik stativ for å henge opp klærne! Syns det bare var rot sist gang :p

Last ned "Pinterest" appen så søker du f.eks "baby", så kommer det opp mange andre forslag på ting og der finner du alt fra A til Å :-) Klesoppbevaring blandt annet :-) !

Definitivt kommode. Men gjerne en med store romslige skuffer. For det blir mye tøy etterhvert;) Jeg har kjøpt to kurver jeg har satt i den ene skuffa. Hadde smekker i den ene da han brukte det, og sokker i den andre:)

Må ha kommode her, med stellematte oppå pga plassmangel. Har ikke plass til stellebord i tillegg :/

Last ned "Pinterest" appen så søker du f.eks "baby", så kommer det opp mange andre forslag på ting og der finner du alt fra A til Å :-) Klesoppbevaring blandt annet :-) !

masse fint der, men det gir meg ikke erfaringene deres;) hihi
Designet skal jeg leke meg litt med tenkte jeg, men kjekt å vite hva andre føler de har hatt behov for :)

Vi har et korgsystem sammen med våre, praktisk å kunne ta klær til alle på samme tid..

Det blir nok ikke aktuelt her. Har så vidt plass til våre klær i garderoben vår, også føler jeg det er greit å ha det på rommet:)

Synes dette var en veldig grei løsning :) fant det på instgram. vi skall ha det någolunda likt sånn men blir 2st hæng under varandre for garderoben vår er veldig høy :)

image.jpg

Back
Topp