Klesmerker?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilke klesmerker går det mest av hos dere? Handler dere litt forskjellige steder, eller har dere noen favoritter?
Her går det mye i HM, Lindex, Kappahl :) Er nok de "tre store". Er særlig fornøyd med Lindex, så mykt og fint tøy.

Handler stort sett på H&M, billig og greie klær. I hvert fall nå som hun vokser så fort ut av størrelsene. Også blir jeg så frustrert når størrelsene ikke er like. Har hatt klær som hun rakk å bruke 2 ganger fordi størrelsen var så liten, men jeg sorterte de jo sammen med de andre klærne i samme størrelse

Handler stort sett på H&M, billig og greie klær. I hvert fall nå som hun vokser så fort ut av størrelsene. Også blir jeg så frustrert når størrelsene ikke er like. Har hatt klær som hun rakk å bruke 2 ganger fordi størrelsen var så liten, men jeg sorterte de jo sammen med de andre klærne i samme størrelse
Ja, det er dumt når størrelsene er forskjellige :/ 74 cm er ikke 74 cm liksom.

Får aller mest i KappAhl her, da det er nærmest :) ellers en del hm også!

Handler i grunn litt overalt, av kjedebutikkene liker jeg best KappAhl. Ellers blir det mye nameit og bestiller en del på Zara. Av dyrere merker har de noe RL, memini og Tommy hilfiger.

Liker Kappahl best:)

H&m og lindex. Ho vokser så fort at jeg gidder ikke bruke penger på dyre klær. Kjøper noe brukt og da kan jeg jo være heldig å få noen funn. Ellers så liker jeg ikke name it så det holder vi oss unna, synes de er så trange. Handla ull i dag for 1000 kr:o 1 bukse og 4 bodyer. Der er det joha for må ha de med bommul/bambus/silke under :) men da er vinterklærna handla inn :)

Elsker Gullkorn Design klærne. Så myke og gode joggeklær! Ellers er jeg svak for memini :p Handler også på name it og hm :) liker best ullet til hust and claire :)

H&m og lindex. Ho vokser så fort at jeg gidder ikke bruke penger på dyre klær. Kjøper noe brukt og da kan jeg jo være heldig å få noen funn. Ellers så liker jeg ikke name it så det holder vi oss unna, synes de er så trange. Handla ull i dag for 1000 kr:o 1 bukse og 4 bodyer. Der er det joha for må ha de med bommul/bambus/silke under :) men da er vinterklærna handla inn :)

Reflex har ull med bomull inni, 3 for 2 på barnas hus nå :) 149kr pr del tror jeg (var 149 pr del for ull iallefall)

Her går det en del i name it. Han er så lang og tynn at det er det som ofte sitter best på. Er også glad i kappahl men må etterhvert innse at det egentlig er litt for bredt i fasongen (buksene faller nesten av). Går og en del i joha, hust&claire og benetton og ellers litt av alt - både billig og dyrt :-)

Back
Topp