"Kleskataloger"

Ladida

Glad i forumet
Dere vet, sånne kataloger du kan få bestille gratis hjem i postkassa. Hvor får dere fra? Sånn som H&M osv. Synes det er kjekt å ha noe å kikke og bla litt i.

Er det ikke bare å lage bruker på nettsiden deres? Jeg har handlet fra de stedene (på nett = bruker på siden deres), og får derfor fra H&M, Ellos og sportmann.

Er det ikke bare å lage bruker på nettsiden deres? Jeg har handlet fra de stedene (på nett = bruker på siden deres), og får derfor fra H&M, Ellos og sportmann.

Joda, men har allerede disse og kommer ikke på flere :p så hadde vært kjekt med konkrete nettsteder som sender kataloger gratis :-D

Jeg fikk fra hm og ellos før men avbestilte. Når jeg skal handle vet jeg meget godt hvor jeg finner det :p

Jeg fikk fra hm og ellos før men avbestilte. Når jeg skal handle vet jeg meget godt hvor jeg finner det :p

Hehe, ser den :p jeg jobber som postbud og kom plutselig til å tenke på det i dag, da "alle" fikk H&M kataloger. Så da måtte jeg prøve å finne litt, for jeg liker å krysse ut ting på fysisk papir i stede for å ta en miliard screenshotter av alt jeg vil ha :')

Joda, men har allerede disse og kommer ikke på flere :p så hadde vært kjekt med konkrete nettsteder som sender kataloger gratis :-D

Ah. Hm.. Sparkjøp..? Kommer ikke på flere selv :p

Brukt å få fra La Redoute

Får fra sparkjøp, hm, ellos. jeg setter ikke pris på det, fyller opp papirdunken :P

Får fra HM og Sportmann. Går rett i søpla. Kikker på nettsidenene hvis jeg skal ha noe konkret.

La redoute

Ellos, Sportmann, Sparkjøp

Får fra HM, Ikea og Ellos
Syns det er bortkastet og lite miljøvennlig.

I tillegg til dette sender de nyhetsbrev på mail og tekstmeldinger.

Magasinene går rett i søppla. Dessverre.

HM, ellos, sparkjøp, sportsmann og en til som jeg ikke husker, men som har veldig mye fint, men litt dyrt...

Jeg hater å handle klær jeg ikke kan prøve først, så slikt holder jeg meg langt unna. Ender alltid opp med å sende det meste i retur, ingen ting passer.

Back
Topp