Kles str

Klaramor

Elsker forumet
Dæven... Nå har lillemor vokst! Begynner å vokse ut av 68 allerede! :) har så smått begynt å handle inn 74! Hu er jo bare 4,5 mnd gammel ! Må snart opp i nr 4 på bleier også!

Hvilken størrelse bruker din?

Bruker 68 og str 4 i bleier. 3 passer også, men så hadde det ikke det en gang på butikken, så da begynte vi med str 4

Har en svær plugg, og her passer også 68 bare såvidt nå. :wideyed: Begynte med bleiestr 4 for et par uker siden, da vi hadde så mange bæsjebleier oppover ryggen med nr 3. :joyful:

68 og bleie nr 4. Byttet vel opp med begge for ca 2 uker siden. Fra 1 dag til neste så var plutselig bleie str 3 for smått. Masse uhell i 4-5 dager. Var på hyttetur. Når jeg fikk byttet til str 4 når vi kom hjem var det null uhell igjen :-)

Str 68 og noe i str 74 her. Bruker de siste str 3 bleiene nå, før vi øker til nr 4. De vokser så fort!

Bruker litt 62 og har begynt å gå over i 68 nå nylig. 3 i bleier.

Bruker 68 nå, men fortsatt mange underdeler som passer i 62.

Hvorfor står det 6 mnd i mange av 68-klærne??

Her er plutten 4 mnd i dag og bruker str 62 for det meste,men må nok over på 68 nå. Er bare så vemodig å legge bort plaggene. Hehe! Har en svær plugg her også,tjukk men kanskje ikke så lang da siden 62 passer enda. Men når jeg ser hvilken str dere bruker,så lurer jeg på om jeg kanskje presser han inn i litt trange klær. Haha! Tipper han veier rundt 8,7 kg nå.

Her er plutten 4 mnd i dag og bruker str 62 for det meste,men må nok over på 68 nå. Er bare så vemodig å legge bort plaggene. Hehe! Har en svær plugg her også,tjukk men kanskje ikke så lang da siden 62 passer enda. Men når jeg ser hvilken str dere bruker,så lurer jeg på om jeg kanskje presser han inn i litt trange klær. Haha! Tipper han veier rundt 8,7 kg nå.

Min var 9 kg på mandag (4 mnd på søndag som var)og 66 cm. Har brukt 68 body i ca 2 uker, men kunne brukt str 62 lenger sånn egentlig. 62 begynnte jeg å bruke ca rundt da han var 62 cm lang :-P så føler dei kan brukes lenger enn til dei blir den lengden. Men har vel like mye med kroppsbygning på dei å gjøre enn bare lengden

Min var 9 kg på mandag (4 mnd på søndag som var)og 66 cm. Har brukt 68 body i ca 2 uker, men kunne brukt str 62 lenger sånn egentlig. 62 begynnte jeg å bruke ca rundt da han var 62 cm lang :-P så føler dei kan brukes lenger enn til dei blir den lengden. Men har vel like mye med kroppsbygning på dei å gjøre enn bare lengden
Han her var 62,5 på tremånederskontrollen. Spørs om han er 65-66 cm nå da. Skal måles og veies på fredag :) kommer litt an på klesmerker også. Hust and claire feks blir fort for smått. Mens andre merker er større i størrelsen igjen.

Bruker 62 og 68, bleier str 3

Genser i 56 og 62, body og bukser i 62, pysj og dress i 68. En fin blanding med andre ord :) Litt for mange uhell med bleie str 3 nå, så må nok bytte til 4 på natten hvertfall.

Back
Topp