Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir veldig spennende å seS
å koselig1!! <3 <3 Ho er veldig opptatt av at ho skal bli storesøster, men tror ikke ho helt skjønner konseptethaha... Ho har fått høre på hjertelyden, og vi snakker om babyen i magen osv.. Og ho leker mer med dukkene sine enn tidligere.. Men blir utrolig spennende å se om ho syns det er like moro med en liten klomp som skriker etter mat og tar mye oppmerksomhet
HIhi
De har ikke så mye valg, støresøsken blir de uansett så..Ja, det blir veldig spennende å se
Vi får håpe de begge er klar for storesøsterrollen![]()
Det har jeg også god tro påDe har ikke så mye valg, støresøsken blir de uansett så..Hihi.... Går nok veldig bra!! =)
Så koselig!!! <3 <3 <3 Her er det ingen nyfødte ho kan få hilst på om jg kjenner, så må nesten are vente og seDet har jeg også god tro på
Vi traff akkurat en nyfødt baby og da var hun så forsiktig![]()
HIhi, ja det kunne egentlig jeg og.. Elsker jula1!! <3 <3 <3Kjøper det så fort det kommer i butikkenkunne hatt jul året rundt jeg
![]()
Har de fått pepperkaker hos Europris!??!?!?!?!?!?!!?Vente til desember? Næh... Det går ikkje. I alle fall ikkje når eg er gravid og berre mååå ha pepperkaker. Flaks at jula begynner tidleg hos Europris!![]()
Det blir jul uansett.

Europris i Loddefjord i alle fall. Veit ikkje om alle har det enno, men det kjem vel etter kvart!Har de fått pepperkaker hos Europris!??!?!?!?!?!?!!?![]()
Da blir det å stikke innom der i morra etter fysio og sjekke ja!!!!Europris i Loddefjord i alle fall. Veit ikkje om alle har det enno, men det kjem vel etter kvart!![]()