Klementiner, riskrem, julebrus ++++

Klementiner kan jeg spise i november, men julebrus, marsipan og alt det der må vente til 1 desember :) Åååh som jeg gleder meg til juul ❤️

Prøver å vente til desember. Men ikke alltid jeg klarer det :-P hehe. I fjor begynnte jeg med klementiner tidlig i november og hadde til langt ut i januar. Var gravid da. Og fant ut jeg skulle drite i desember regelen min :-D

Er allergisk mot citrus så klementiner kommer sjelden i hus her med mindre gubben handler noen. Og da somregel i desember. Kakemenn baker jeg somregel i månedsskiftet november/desember og julebrus kan jeg ikke fordra så det er det somregel også gubben som evt kjøper og da ett par uker før jul:-). Ser ikke poenget med å begynne å kjøpe inn det i oktober allerede. Går bare lei før julen har begynt :-). Men julegaver begynner jeg tidlig på somregel i september/oktober for å slippe å ha alt i desember. Riskrem har vi somregel på julaften men synes det er godt med litt grøt til middag ila november/desember :-)

Mye typisk julegodis jeg ikke spiser uansett (typ riskrem, kakemenn, pepperkaker), men klementiner, marsipan og julebrus kjøper jeg gjerne nå hvis det frister :-)

fd68015839cd37f26b88c5f6d23e7dff
Vente til desember? Næh... Det går ikkje. I alle fall ikkje når eg er gravid og berre mååå ha pepperkaker. Flaks at jula begynner tidleg hos Europris!

Det blir jul uansett.

Klementiner pleier jeg å kjøpe i november. Men det andre ventes med til 1.desember. Synes det er tidlig å kjøpe julebrus og kakemenn før det. Riskrem spiser vi kun på juleaften.

S

å koselig1!! <3 <3 Ho er veldig opptatt av at ho skal bli storesøster, men tror ikke ho helt skjønner konseptet :-P haha... Ho har fått høre på hjertelyden, og vi snakker om babyen i magen osv.. Og ho leker mer med dukkene sine enn tidligere.. Men blir utrolig spennende å se om ho syns det er like moro med en liten klomp som skriker etter mat og tar mye oppmerksomhet :-P HIhi
Ja, det blir veldig spennende å se:)
Vi får håpe de begge er klar for storesøsterrollen :D

Ja, det blir veldig spennende å se:)
Vi får håpe de begge er klar for storesøsterrollen :D
De har ikke så mye valg, støresøsken blir de uansett så.. :-P Hihi.... Går nok veldig bra!! =)

De har ikke så mye valg, støresøsken blir de uansett så.. :-P Hihi.... Går nok veldig bra!! =)
Det har jeg også god tro på :)
Vi traff akkurat en nyfødt baby og da var hun så forsiktig :)

Det har jeg også god tro på :)
Vi traff akkurat en nyfødt baby og da var hun så forsiktig :)
Så koselig!!! <3 <3 <3 Her er det ingen nyfødte ho kan få hilst på om jg kjenner, så må nesten are vente og se :-P

Jeg prøver å vente til jeg har bursdag i november, med den der julebrusa særlig. Type julegodis spiser jeg i Desmeber. Klementiner spiser jeg når de kommer. Det er jo sååå godt!

Jeg så kakemann i dag :P

Prøver å vente med alt til 1.desember...men ikke alltid det går :p

Etter 1.oktober er alt lov hos oss :D

Hurra for jula, jeg blir aldri lei!!! :)

Klementiner kjøpes fort!
Julebrus drikkes ikke før 1.12, evt første søndag i advent om det er i november.
Resten - et sted derimellom;)

fd68015839cd37f26b88c5f6d23e7dff
Vente til desember? Næh... Det går ikkje. I alle fall ikkje når eg er gravid og berre mååå ha pepperkaker. Flaks at jula begynner tidleg hos Europris!

Det blir jul uansett.
Har de fått pepperkaker hos Europris!??!?!?!?!?!?!!?:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:blob6:blob6:blob6:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093

Jeg kunne drukket julebrus hele året... Men ellers i november.

Europris i Loddefjord i alle fall. Veit ikkje om alle har det enno, men det kjem vel etter kvart!
7ad0b2d6ea1aac3494e58f0bbe842e29
Da blir det å stikke innom der i morra etter fysio og sjekke ja!!!!

Back
Topp