Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å koselig1!! <3 <3 Ho er veldig opptatt av at ho skal bli storesøster, men tror ikke ho helt skjønner konseptetHun gleder seg veldig til å bli storesøster. Snakker ofte om det og får stjerner i øynene når hun snakker om det
Så det blir spennende å se når lillesøster faktisk kommer
Enn til deg da?
det blir kos!!! <3 <3 <3Sitter nærmest å tripper i vente på at azalea skal komme i butikken![]()
Haha! Og så har man kanskje ny pynt også, som må fordeles blant det andre . Og det tar også tidJaja, selvsag.. MAX to uker!!!! Erru gæærn, kan ikke vente lenger enn det!!! Tar jo tid å både ta ned, OG pynte med nytt![]()
Det tar VELDIG lang tid skal jeg si degHaha! Og så har man kanskje ny pynt også, som må fordeles blant det andre . Og det tar også tid![]()
Fineste juleblomsten jeg vet omÅååååh,
det blir kos!!! <3 <3 <3
NEI NEI NEI NEI, dette ar alt for tidlig å bare snakke om altså..Når begynner du å kjøpe og spise dette..? Venter du med klementinene til desember, eller spiser du det så fort de gode dukker opp i butikken på høsten?
Hva med julebrus, kakemenn, gløgg osv..? Er dere nøye på å vente, eller kaster dere dere over det når det kommer!?![]()
NEI NEI NEIIIIIIIII, det er ALDRI for tidlig!!!!NEI NEI NEI NEI, dette ar alt for tidlig å bare snakke om altså..![]()
Svibler og amaryllisHelt enig. MÅ ha andre julebloster også, men den er viktigst!! Får alltid en av mormor, det er blitt tradisjon!! <3
Nyyydelig!!! <3 <3 <3Svibler og amaryllis![]()
Amen!Jeg eier ingen hemninger, så fort julebrus, julemarsipan og diverse andre julete matvarer er i butikken, så hiver jeg innpåDet er alt for godt til å begrenses til en måned av året!
Hihi, skjønner deg godt jeg!!!! Jeg er helt håpløs!!!!Jeg eier ingen hemninger, så fort julebrus, julemarsipan og diverse andre julete matvarer er i butikken, så hiver jeg innpåDet er alt for godt til å begrenses til en måned av året!