Klementiner, riskrem, julebrus ++++

Sitter nærmest å tripper i vente på at azalea skal komme i butikken :p

S
Hun gleder seg veldig til å bli storesøster. Snakker ofte om det og får stjerner i øynene når hun snakker om det :)
Så det blir spennende å se når lillesøster faktisk kommer ;)
Enn til deg da?
å koselig1!! <3 <3 Ho er veldig opptatt av at ho skal bli storesøster, men tror ikke ho helt skjønner konseptet :-P haha... Ho har fått høre på hjertelyden, og vi snakker om babyen i magen osv.. Og ho leker mer med dukkene sine enn tidligere.. Men blir utrolig spennende å se om ho syns det er like moro med en liten klomp som skriker etter mat og tar mye oppmerksomhet :-P HIhi

Jaja, selvsag.. MAX to uker!!!! Erru gæærn, kan ikke vente lenger enn det!!! Tar jo tid å både ta ned, OG pynte med nytt :p
Haha! Og så har man kanskje ny pynt også, som må fordeles blant det andre . Og det tar også tid:p

Haha! Og så har man kanskje ny pynt også, som må fordeles blant det andre . Og det tar også tid:p
Det tar VELDIG lang tid skal jeg si deg :-P hahah!!!!

Helt enig. MÅ ha andre julebloster også, men den er viktigst!! Får alltid en av mormor, det er blitt tradisjon!! <3

Jeg venter til advent. Syns det er vørst å gå forbi marsipan stengene så lenge:o

Når begynner du å kjøpe og spise dette..? Venter du med klementinene til desember, eller spiser du det så fort de gode dukker opp i butikken på høsten?
Hva med julebrus, kakemenn, gløgg osv..? Er dere nøye på å vente, eller kaster dere dere over det når det kommer!? :D
NEI NEI NEI NEI, dette ar alt for tidlig å bare snakke om altså.. :P

Jeg eier ingen hemninger, så fort julebrus, julemarsipan og diverse andre julete matvarer er i butikken, så hiver jeg innpå :oops: Det er alt for godt til å begrenses til en måned av året!

Jeg eier ingen hemninger, så fort julebrus, julemarsipan og diverse andre julete matvarer er i butikken, så hiver jeg innpå :oops: Det er alt for godt til å begrenses til en måned av året!
Amen!

Hihi, skjønner deg godt jeg!!!! Jeg er helt håpløs!!!! :-P Pepperkaker, gløgg, julebrus, klementiner... Åh, det er jo så godt!!!

Klementiner spiser vi allerede. Det er frukt, spises i sesong.

Julebrus og julesjokolade etc venter vi med.

Jeg har tradisjon for å sette på julemusikk første lørdag i advent når jeg henger opp gardiner, finner frem stjerne og stake og lilla lys og sånn. Jeg pynter altså til advent. Og da drikker jeg ei flaske julebrus når jeg setter meg ned når det er ferdig, og nyter at adventstiden er igang. I år blir det 28.11.

Jeg har ellers også julemusikk og julebrus 30.11 når jeg henger opp pakkene på kalenderene til ungene

Jeg klarer aldri å vente med noenting julerelatert, så jeg starter fortløpende! :P gjør meg absolutt ingenting at jula varer tre måneder! :D

Jeg venter stort sett til desember med det meste unntatt julemarsipan :P

Klementiner kan jeg spise fra de kommer, forutsatt at de smaker godt :)

Julebrus i november ca. Litt vanskelig å få tak i den riktige julebrusen her på østlandet.

Mitt favoritt julegodis utnytter jeg sjangsen og starter med helt fra d kommer :p

Back
Topp