Kle str.

Hmm? Min er 6 uker, 5,5 kg og bruker 56 for det meste, men endel 50 passer fortsatt og noe 62.. men bruker fremdelen str 1 i bleier.. pampers da.. prøvde nr 2 her, men det ble fortsatt litt stort.. lakk i alle fall..

Min er 6 uker i dag og bruker str noe i 50, 56 og noe i 62. Er stor variasjon i hvor stor størrelsene fra de ulike merkene er syns jeg. Bruker str 2 i bleier. Aner ikke hvor lang eller tung han er nå, har 6 ukers kontroll neste uke :)

Litt over 4 uker her. Byttet til Libero 2' er bleier for noen dager siden (rema1000 sine var litt store ennå syntes vi). I klær bruker han 56, men pysjer med ben er for små og jeg ser at Bodyene begynner å bli små. Så går nok over til 62 hvert øyeblikk :)

Mini er sju uker i morgen og vi bruker fortsatt 50. Har prøvd litt i 56, men det må brettes litt opp. :p

7 uker og bruker str 50 og 56, men syntes 50 begynner å bli litt smått da:)
Ble veid i går og hun veide 4,6 kilo:)

7,5 uker gammel og bruker 50. Kan fremdeles bruke det vi har i 44, men begynner å synge på siste verset, iallefall nå når vi har begynt å bruke libero 2 som krever litt mer plass ;) Har gått opp i bleiestørrelse pga økende hyppighet av lekkasjer. :) Veide 3,7 ved 7 uker.

Min er fem uker på søndag og bruker en blanding av 50 og 56;men må nok over på 62 om ikke lenge. Synes størrelsene varierer veldig,derfor noe i 50 passer enda. Han har blitt en skikkelig bolle på 5,7 kg, var 3445 g ved fødsel. Hoho! Merkelig at 56 passer enda.

Min jente var 3.6 ved fødsel og 49 men vi bruker str 1 enda. Hvilket bleie merke bruker du? Vi merker at pampers er større I str enn libero, de passer såvidt nå :-/
Libero, må snart opp en str. :) Bruker tøybleier på deltid også og hun må bruke større str der også. Så kanskje hun bare er litt tjukk i rompa :D

Straks to måneder og bruker 56 og 62. Ca 4,5 kg. Nr 2 i bleier. Går som regel i libero eller rema 1000.

5 veker nå. Veide 5 kg på mandag. Bruker 50 og 56. Merker at 50 nærmer seg for smått snart. Men har brukt det lenger enn hva jeg forventet på forhånd :-)

Han er 6 uker og 56 er delvis for lite. Har begynt å ta i bruk 62nå.

50 og 56 bruker ho nå.
6 uker om 3 dager :-)
Nr.1 i bleier - Libero
Veide 4200gram på 17.mai - 4 dager siden.
3410gram v/fødsel

Last edited:
Back
Topp