Kle str.

rosekrans

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hvilke kle str bruker barna deres nå og hvoe gamle er de blitt? :-)

Her går det også i 50 og 56. Baby er blitt 20 dager gammel. 50 er for lite om ikke mange dagene tenker jeg! :) har forresten gått opp en bleiestørrelse også!

50/56.. pysjer i 50 med bein har jeg måttet legge bort.. har faktisk på ham body og bukse i 68 nå!! Refleks er tydelig små i str og mulig den krympa i vask..

Fant fram tøy i 62 nå.. mulig han kan begynne å bruke noe av det :-)

Han er forresten 6 uker idag :-)

Hun er 4 uker og bruker str 50, men har gått opp en bleiestr.

Byttet til str 56 for halvannen uke siden, hun er nå 6 uker og 4700 gram. Er også oppe i str 3 i bleier, mye færre bæsjelekkasjer så skulle gjort det før :p

Bruker 56 og 62 i klær. Han er 7 uker. Jeg synes han er blitt så stor! Det går altfor fort... Han er ca 5 kg.

50 begynner å bli for lite, så går i 56. 5 uker og 3 dager i dag. Vekta viste 4635g. Bruket fortsatt 2'er bleier, og har ikke hatt noen uhell,

Mi er 1 mnd idag og bruker 50 og 56 om det er lite I str. Bruker forsatt str 1 I bleier og er ca 4000g nå :-) tiden går så fort ja!! Man må bare nyte denne tiden :-)

Mi er 1 mnd idag og bruker 50 og 56 om det er lite I str. Kjøpte to bodyer fra cubus igår I str 50 og de satt som et skudd! Faktisk god plass I :-D Bruker forsatt str 1 I bleier og er ca 4000g nå :-) tiden går så fort ja!! Man må bare nyte denne tiden :-)

Vi har begynt med str 62. Smale modeller er til og med for lite for min runde gode frøken :p hun er 6 uker og snart 6 kg :)

Str. 56 og 62 :)
5 uker gammel jente!
Bleie nr 1. passet vel såvidt den første uka :p
Var 3.6kg og 50cm ved fødsel. Aner ikke vekt og lengde nå.. Får se på 6 ukers kontrollen :)

5 uker gammel jente!
Var 3.6kg og 50cm ved fødsel. Aner ikke vekt og lengde nå.. Får se på 6 ukers kontrollen :)
Min jente var 3.6 ved fødsel og 49 men vi bruker str 1 enda. Hvilket bleie merke bruker du? Vi merker at pampers er større I str enn libero, de passer såvidt nå :-/

5 uker gammel jente!
Samme her!:D Her har vi så vidt begynt å lukte på str 3 i bleier:p Lillen er nå over 5kg. Vet ikke hvor lang. Den og en halv uke og stor gutt:)

Back
Topp