Klarte ikke vente :o

Det er så grusomt å ha nesten alt.:p Jeg har egentlig absolutt alt, men jeg har kjøpt litt ekstra babyklær likevel. Prøver å vente til jeg vet kjønnet, men det går bare ikke. Jeg synes babyshopping og planlegging hjelper når jeg er bekymret for svangerskapet, og jeg blir desperat rammet av redebyggesyndrom fra den dagen jeg tester positivt, så jeg angrer på at jeg ikke har gitt vekk alt etter storesøsknene. :p

Hehe!! :D Jeg prøvde hardt å overbevise mannen om at vognen var litt slitt og at en baby måtte jo ha "trygg transport" - han bare så på meg og lo, trolig fordi jeg selv ikke klarte å holde maska :P Spes fordi vognen vi kjøpte til lillemann skulle holde ut til minst en til....bla, bla, bla.... :p Skikkelig kjedelig er det!! Men noe nye klær - DET må til!! Vil bare vite kjønnet først :D

Har kjøpt fire bodyer da vi var i London i juleferien. Visste ikke om vi var gravide enda, men klarte ikke å la være :)

Jeg vil vente til vi vet kjønn :) Er det jente, så har vi så utrolig mye i fra før :p Vogn får vi av svigers, så da er det kun voksipose til vogn og bil igjen

Back
Topp