Klarte ikke vente :o

blirdsnartentil

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Flere som ikke har klart å holde seg unna baby shopping?
Min bedre halvdel klarte hvertfall ikke vente :p var så mye januarsalg på nettet at vi har egentlig ikke så mye igjen :) har ikke handlet noe særlig med klær, så det har vi igjen og vogn med det som hører til det :) og litt småtterier, godt å ha enkelte ting unnagjort :) men nå blir det ikke mer handling på noen måneder!!!

Vi har ikke greid å holde oss vi heller :p kjøpte inn sprinkelseng og stellebord på ikea når de hadde en barneserie på tilbud i januar :)

Vi har ikke greid å holde oss vi heller :p kjøpte inn sprinkelseng og stellebord på ikea når de hadde en barneserie på tilbud i januar :)
Godt å høre at det ikke bare er vi som har begynt litt tidlig :) familien synest det er alt for tidlig, men vi tenker at det er greit å få med seg gode tilbud, for det blir dyrt å skal kjøpe alt utstyr på en gang!

Godt å høre at det ikke bare er vi som har begynt litt tidlig :) familien synest det er alt for tidlig, men vi tenker at det er greit å få med seg gode tilbud, for det blir dyrt å skal kjøpe alt utstyr på en gang!
Ja jeg er helt enig, greit å få spredd utgiftene litt utover slik at ikke alt kommer på en gang :)

Har ikke kjøpt noe :p
Vi skal ha bilstol, stor seng til storesøster, en tripptrapp til og evnt noe klær, så vi har jo det meste :)

Har kjøpt litt klær men har MYE fra før, så alt vi trenger er bilstol, seng og eventuelt søskenvogn (venter til det nærmer seg for å se om storebror er interresert i å sitte i vogn). Hvis vi får jente så må vi ha litt kjoler og sånt, men det har vi ikke tenkt å finne ut av før i september, så tar det da;♧

;-) - skulle det være i slutten der:-P

Hva er det dere handler? Har vært å sett litt, men ikke kjøpt noe enda :-)
Vi har handlet babyoljer, salver, pudder, små og store gasskluter, baby dyne, siklesmekker, tøfler, badekåpe, Babygym, 1 skrangle, biteleke, uro, stellebord, vugge, bilstol, lammeskinn, 1 helsepledd, ammepute, babycall, badetermometer og negleklipper til baby. Også har vi fått seng <3 må kjøpe inn alt, siden vi har gitt bort alt som vi hadde fra di 2 andre :p eneste vi hadde igjen er premature klærne! Så gleder meg til oul så vi kan begynne å kjøpe inn klær <3

Fant en kjempefin babyseng på Finn gis bort, så nå står den i boden. Vi har seng fra før, men nå står den hos pappa, og denne senga var finere ;) praktisk fordi den kan heves også kun på ene siden. Kjemeplurt ved forkjølelse :)

Ellers har jeg ikke kjøpt noe. Hvis det blir jente må jeg ha no jentete, så får se etter oul.
Vi har alt etter storebror bortsett fra vogn. Jeg ønsker meg ny Emmaljunga vogn, så skal spare 1000 kr i mnd og få med mamma og kjøpe i Sverige :)

Har enda en lang handleliste igjen, av ting vi må huske å kjøpe før mini kommer <3 men siste rest vil jeg handle i butikk, sånn at jeg kan gå å se på alt :p blir liksom ikke det samme som å handle på nett :/

Skrevet handleliste, sett på vogn og sprinkelseng og planlagt i dte vide og brede alt vi skal ha. Og lot meg begeistre på shoppingtur med en venninne og handlet inn noen bittesmå, søte plagg til lille Kula vår :Heartpink Litt VEL tidlig, er jo kun 7 uker, men er jo så gøy! Og det må jo (forhåpentligvis) uansett kjøpes inn både det ene og det andre, så greit å spre det litt utover :hello2

Har bare kjøpt 2 bodysett som var på tilbud. venter med resten til OUL. Mye på grunn av at ej e livredd for å miste og sitte igjen med masse som ikke får blitt brukt, delvis fordi vi nok kommer til å flytte hjem til norge før fødsel.

Hehe, så gøy :) Var mer ivrig første gang, nå har vi jo nesten alt - så kjedelig!! :P

Hehe, så gøy :) Var mer ivrig første gang, nå har vi jo nesten alt - så kjedelig!! :p
Det er så grusomt å ha nesten alt.:p Jeg har egentlig absolutt alt, men jeg har kjøpt litt ekstra babyklær likevel. Prøver å vente til jeg vet kjønnet, men det går bare ikke. Jeg synes babyshopping og planlegging hjelper når jeg er bekymret for svangerskapet, og jeg blir desperat rammet av redebyggesyndrom fra den dagen jeg tester positivt, så jeg angrer på at jeg ikke har gitt vekk alt etter storesøsknene. :p

vi venter med å kjøpe noe til vi vet kjønnet, tenker å få tak i mest brukte klær og utstyr for å spare penger :)

Har kun kjøpt inn en liten body som vi skal vise min mor når vi skal fortelle henne det:)

Back
Topp