Klarte ikke holde meg!

Du har nok hatt eggeløsning før den første el testen du tok ja! Men krysser fingrene for at det klaffet da :D hihi! Lykke til! Gleder meg å følge med! :D (ps; sorry seint svar)
Tusen takk! Ble så tankefull i går og kan ikke spekulere alt dette med mannen. Han blir sprø av alt gnålet ;) :p
 
Ja, det gjør virkelig jeg også! Har ikke hatt tr siden 12/12...

Fordelen da er jo at hvis det klaffet så blir du sikkert henvist til tidlig ultralyd for å fine ut hvor langt du er på vei :p
 
Måtte selvfølgelig skuffe meg selv med en test i dag, den var også blendahvit! Har lyst til å holde meg til mandag nå. Blir nok ikke septemberbaby på meg....
 
Hvis ikke får du følge med meg til oktober :D fin mnd det også :D men det er jo fortsatt håp da! Kjenner jeg er virkelig spent på dine vegne! :D
 
Hvis ikke får du følge med meg til oktober :D fin mnd det også :D men det er jo fortsatt håp da! Kjenner jeg er virkelig spent på dine vegne! :D
Jeg er så spent selv! Har alt av symptomer, men de kan man vel føle om man håper nok også vil jeg tro! Håpløs situasjon! Kanskje jeg får termin på bursdagen til mannen i oktober...:p
 
Hvordan går det her? Testet noe mer? :D
Nei, nå skal jeg holde meg til i morgen. Jeg har testet el... Den hadde litt farge 9/1 for så å bli nesten heeelt hvit. Nå er det litt farge på den igjen, så vet ikke hva det vil si. Men har ikke gå mange g tester igjen, så vil ikke sløse.. Og det er alltid skuffende med hvite g tester...
 
I dag skal jeg til legen og ta blodprøve for å skjekket hcg...
 
Masse lykke til! :)
 
Og der kom mensen! Syklus på 40 dager :( da lister jeg meg stille ut fra september og ønsker dere lykke til. Kommer til å følge litt med dere da :p
 
Huff:-( Lykke til med oktober, fin mnd det og.. Jeg er oktoberbarn, skikkelig bra unger det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
oi, lykke til vedere! :)
 
Tror ikke jeg rekker det. I følge pink pad skal jeg ha el 6. Februar og det gir termin 2. Nov.... Om syklusen er normal, kan det hende jeg rekker oktober...
 
Masse lykke til i neste pp :) Håper spiren sitter!!
 
Back
Topp