Klarte ikke holde meg!

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Da har Postmannen vært her og jeg har fått testene i hus! Hadde ikm i går og er jo selvsagt spent. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg for lavt hcg nivå på ikm, så jeg burde jo ha lært... Den var blendahvit!

Jeg tok en eggløsningstest også, bare for gøy og der kom det opp en svak strek..?!ImageUploadedByBV Forum1389264196.716398.jpg
 
Hvorfor gratulerer? Hva betyr dette? Ifølge bruksanvisningen er eggløsningstesten negativ om den er svak. Har dere noen andre erfaringer? Graviditetstesten kan ikke bli mer negativ enn den jeg tok. Men man skal vel ikke ha eggløsning når man venter tr?
 
Hcg kan slå ut på el testene. Mine el tester var positive når jeg var gravid, altså like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men ville nok ikke stolt på en el test som G test. Krysser fingrene for at du får to streker på G testen snart :)
 
Hcg kan slå ut på el testene. Mine el tester var positive når jeg var gravid, altså like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men ville nok ikke stolt på en el test som G test. Krysser fingrene for at du får to streker på G testen snart :)
Krysser fingrene! Det var ikke på morgenurinen heller, så var bare dumt av meg å teste. :(
 
Du får prøve igjen i morgen tidlig :) tvi tvi! :)
 
Ja vi har alltid litt LH i kroppen så en el-test er jo aldri blendahvit!
Hadde ikke stolt på den dessverre.
 
Høres fornuftig ut når du sier det...
 
Men det betyr jo ikke at det ikke er noe der da:)
Hvis du produserer hcg sent så vil den jo komme etter hvert! Bare å krysse fingrene så lenge tanta holder seg brte :D
 
Men det betyr jo ikke at det ikke er noe der da:)
Hvis du produserer hcg sent så vil den jo komme etter hvert! Bare å krysse fingrene så lenge tanta holder seg brte :D
Veldig sant! Jeg er så spent at det nesten er nifst!
 
Hvorfor gratulerer? Hva betyr dette? Ifølge bruksanvisningen er eggløsningstesten negativ om den er svak. Har dere noen andre erfaringer? Graviditetstesten kan ikke bli mer negativ enn den jeg tok. Men man skal vel ikke ha eggløsning når man venter tr?
Hehe, jeg så bare en test med to streker og tenkte gravid, leste nok ikke helt godt hva du skrev, går litt fort i svingene av og til :) men håper jeg kan gratulere om ikke alt for lenge da:)
 
Jeg har tatt el test nesten hver dag siden 9. Januar da jeg fikk testene i hus. De blir bare svakere og svakere for hver dag. Betyr det at jeg kan ha hatt el en av dagene før jeg begynte å teste. Mensen har fortsatt ikke kommet og graviditetstest er fortsatt negativ. Samenlign bilde med bildet øverst i tråden. Tallet på testen er datoen i dag siden jeg ikke vet når jeg skal telle fra siden jeg ikke har peilig på når eller om el har vært. ImageUploadedByBV Forum1389772308.300275.jpg
 
Vil nok tro at du har hatt eggløsning noen dager før du begynte å ta testene ja.
Kanskje rundt 5-6 januar.
så det vil jo si du har ikm i helgen ca. ta en ny g-test da :)
 
Vi humpet 30. Desember, 6. 7. og 8. Januar...
Krysser fingrene for at vi har truffet rett dag da! Tusen takk for svar :)
 
Du har nok hatt eggeløsning før den første el testen du tok ja! Men krysser fingrene for at det klaffet da :D hihi! Lykke til! Gleder meg å følge med! :D (ps; sorry seint svar)
 
Back
Topp