Klart?

Senga er klar, vogna er nesten klar (må bare sende den første posen på rens, venter på saueskinnspose som mamma lager :) ), bilstolen står i boden, stellebordet er klart med litt innhold :) må vaske badekarret og få kjøpt babycall, så beg det å bli helt klart :)

Har vaska saueskunn på ullprogram m milo! Har hørt noken som har brukt kattebørste, da har det blitt like fint!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk litt småpanikk i går så har gått igjennom alle klærne etter storesøster å plukket ut alt som kan gå til gutt :)
Mangler bare å få vasket og telt over hva vi har i de forskjellige størrelsene :) vet det var 2-3 bodyer i 44 så da berger vi litt ihvertfall om han skulle bli like liten som storesøster ;)

Alt klart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for saueskinn- svar! Mitt er fra barn og utstyr, og hadde egentlig ikke tenkt til å vaske det. Men når så mange gjør det så lurer en jo! :)

-Fra appen-

Takk for saueskinn- svar! Mitt er fra barn og utstyr, og hadde egentlig ikke tenkt til å vaske det. Men når så mange gjør det så lurer en jo! :)

-Fra appen-
Jeg vasker lammeskinnet med en spesiell såpe/sjampo fra barnashus. Etter vask børster jeg det med en stor og god børste, blir mykt og godt som nytt..!

Eg har vaska sauaskinnet med Milo på 40 grader, ullprogram.
Har hatt da i tørketrommelen på ullprogram ei stund for å "fløffa" da opp, og hent t tørk etterpå ;)

Har det meste klart. Mangler å kjøpe søskenvogn enest (greier ikke bestemme meg for hvilken type!!), og litt innhold til stellebordet.. ellers er alt i hus, og mer eller mindre klart til bruk. Liker å være ute i goood tid! :)

Back
Topp