Klart?

Alt er klart her. Snuppa kan bare komme ♡ til å med senga er ferdig oppreid med et teppe over så det ikke skal støve mens vi venter :-)

Vogga er nesten klar, vogna er klar. Lekegrinda må monteres

-Fra appen-

Bra jeg ikke er alene om å ha alt oppsatt å klart.

Vasker dere trekkene på bilstolen? :) Kom til å tenke på det nå når jeg sitter på loftet å går igjennom klær etter storesøster ;) Hun gjikk i mye blått og grønt ;)

sendt fra Note 3 - sengekos

Har vasket trekket på bilstolen ja ;-)

har vasket noen av klærne og litt sengetøy.. Basen er på plass i bilen, og jeg har montert lys på vognen :P
Handlet litt dill til han idag også, 50% på hele kid(skal flytte butikken!) så han fikk litt div nytt idag :D

Jeg har to ullbodyer og en vanlig body så jeg er ikke klar ... :P hehe. Stellebordet er kjøpt, men ikke montert og samboer er på sjøen, så jeg håper virkelig det ikke skjer noe før han kommer igjen :) Tror ikke det gjør det heller. Men ellers begynner endelig det meste å komme på plass, skal på kid å kjøpe sengeklær i morgen tenker jeg. Fødebagen er påbegynt, men langt fra ferdig. Bilstolen med base står i gangen, men mangler noe for å få festet basen i bilen som er bestilt.

Holy...! Her har jeg vasket saueskinnet og det er det...! Jeg henger så etter alle dere andre...! Jeg må ikke føde før termin altså...!

Vogn, seng og klær er klart. Skal gå og kjøpe bilstol i morgen. Vi har ikke bil men alle i familie har det så blir det lurt å ha bilstol klart så de kan liksom kjøre oss og ungen ;)
Mannen må bare fikse sengetøy etterpå. Vi har to katter og jeg vil ikke ha for mye hår i senga til baby. Men det vil ta kanskje 5 minuter ;)

Senga er ikkje klar, sendte den heim til foreldra mine før eg vart gravid. Reknar med dei får den i hus igjen til meg :) har sprinkelseng som står på rommet vårt vist ikkje :) men blir ikkje laga klar før vi er heime frå sjukehuset! Har ikkje fått bag til vogna enda, har funne ein brukt på finn. So håper eg snart får den i hus :) dei bur 2 timer herifra, men skulle gje ein lyd neste gang dei skal hitover! Tek litt etter kvart ;)

Ipaden min <3

Mye er klart, men langt fra alt. Oppdaget bla at jeg ikke har noen pysjer eller bukser i str 50. Men, jeg er tusen ganger roligere enn med første mann og vet ar butikkene fortsatt holder åpent etter fødsel ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan vaskes sauskinnet? Må jeg bruke egen såpe eller holder det med milo? Kan jeg vaske det med annet ull, eller må det vaskes for seg, eller for hånd?

-Fra appen-

Har senga klar og oppredd ved siden av vår, vogna klar med vognpose i, bilatol med pose i bilen, lekegrind klar, stellebord med innhold på badet, og de fleste småting og klær klart. Mangler -nesten- ingenting :) 37 uker nå så er innenfor termin. Må bare pakke fødebag. Barnerom fikser vi på nyåret :)

Hvordan vaskes sauskinnet? Må jeg bruke egen såpe eller holder det med milo? Kan jeg vaske det med annet ull, eller må det vaskes for seg, eller for hånd?

-Fra appen-

Lure på det samme.. :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

-Fra appen-

Spørs hvilket saueskinn du har. Er det det fra nøstebarn f.eks har de egen såpe som er egnet. Du får også kjøpt såpe på barnas hus til saueskinn. Men det skal ikke vasket for mye, lufting er anbefalt samt å riste det hver dag ;-) Det står ikke vaskeanvisning bakpå?

Holy...! Her har jeg vasket saueskinnet og det er det...! Jeg henger så etter alle dere andre...! Jeg må ikke føde før termin altså...!

Tror ikke du skal bekymre deg ;) ordner seg nok! Jeg føler det samme som deg, men hadde ikke gjort noe om han kom en uke/pluss før termin :P

-Fra appen-
Jeg har ikke vasket mine med førstemann. Tørket av ev flekker med en klut, men ellers hengt de til lufting. De skal være selvrensende..og blir ikke fine etter vask syns jeg:P

Sent from my iPhone using BV Forum

-Fra appen-

Jeg har en spesialsåpe, men husker ikke hva mamma sa om vaskemaskin.. Vet at noen saueskinn kan bli litt hard i skinnet etterpå...

Back
Topp