Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jeg ikke er alene om å ha alt oppsatt å klart.
Vasker dere trekkene på bilstolen?Kom til å tenke på det nå når jeg sitter på loftet å går igjennom klær etter storesøster
Hun gjikk i mye blått og grønt
![]()
sendt fra Note 3 - sengekos
Hvordan vaskes sauskinnet? Må jeg bruke egen såpe eller holder det med milo? Kan jeg vaske det med annet ull, eller må det vaskes for seg, eller for hånd?
-Fra appen-
Hvordan vaskes sauskinnet? Må jeg bruke egen såpe eller holder det med milo? Kan jeg vaske det med annet ull, eller må det vaskes for seg, eller for hånd?
-Fra appen-
Det lurer jeg også på - mitt er fra barnas husHvordan vaskes sauskinnet? Må jeg bruke egen såpe eller holder det med milo? Kan jeg vaske det med annet ull, eller må det vaskes for seg, eller for hånd?
-Fra appen-
Holy...! Her har jeg vasket saueskinnet og det er det...! Jeg henger så etter alle dere andre...! Jeg må ikke føde før termin altså...!
Jeg har ikke vasket mine med førstemann. Tørket av ev flekker med en klut, men ellers hengt de til lufting. De skal være selvrensende..og blir ikke fine etter vask syns jegHvordan vaskes sauskinnet? Må jeg bruke egen såpe eller holder det med milo? Kan jeg vaske det med annet ull, eller må det vaskes for seg, eller for hånd?
-Fra appen-
-Fra appen-