Klargjøring

Har vasket alt av klær i størrelse 50/56 pluss en del i 62. Vasket babytepper, gulpekluter og vaskekluter. Glemt å finne frem sengetøy og vaske dette (takk for påminnelsen). Stellekommode er kjøpt inn men fikk feil i leveringen så nå venter vi på en ny som vi får håpe at er komplett. Stelleveska er pakket og klar. Jeg har kjøpt inn to nye joggebukser og to ammesingleter som jeg skal ha med i fødebagen. Den skal forsåvidt pakkes så og si ferdig i løpet av den neste uken. Har handlet inn det vi trenger av stelleprodukter, men mangler badebalje og ett par nye håndklær til lillesøster. Bilstol skal monteres så fort vi får den nye bilstolen til storebror (de må bytte plass i baksetet). Siste kattungen skal leveres snart og når den er ute av hus hentes vogna ut fra kjelleren for rengjøring og lufting. Vårt soverom må klargjøres med babysengen, ammestol og stellebord. Babynest, vognpose, bilstolpose, dyne og pute skal hentes frem og luftens godt. Flasker og smokker skal kokes og klargjøres, men det stresser jeg ikke med. Fikk ikke bruk for noen av delene med storebror. Ny ammepute er kjøpt inn. Ellers gjenstår litt vasking og rydding men det må jo tas nærmere fødsel og når jeg orker.
 
Hjelp, så klare alle sammen er da:hilarious: Jeg får veie opp litt:

Vi har kjøpt møbler (stellekommode og lagring til klær), men ikke bygget dem, vogn er kla, men minus tilbehør som veske, regntrekk og sånn, arvet masse klær (Og kjøpt bittelitt) men ikke vasket eller sortert noe enda, ikke vasket sengetøy, ikke kjøpt ny madrass til bedside crib og ikke festet bedside crib til vår seng på soverommet, hentet alle gratispakker, men ikke kjøpt inn ekstra bleier o.l., ennå ikke bestilt bilstol og stellebord til badet... ikke tenkt på fødebag eller fødebrev ... :angelic:
Har dere arvet bedside crib siden du vil ha ny madrass?
 
Vi har alle de store tingene på plass, og snart det meste i stellekommoden og :) Har begynt å skrive liste over småtingene som kan være greit å ha i hus, men som ikke er krise om vi mangler om han skulle komme nå. Ellers mangler jeg å vaske sengetøy og håndkler, for nå tar det så liten plass.
 
Vasket en del klær vi har fra før, dyner, sovepose, tepper osv. Er i gang med barnerommet, sengen er montert men mangler madrass, mangler også kommode og noen hyller til oppbevaring m.m., det står på agendaen :) ellers mangler vi fortsatt en del ting som må kjøpes inn.. begynner å bli litt stressa!
 
Hva tror dere forresten om nykjøpt vognposer med typ lang pels inni... må de rengjøres noe før bruk? Er liksom ikke bare å hive den i maskina heller :shifty:
 
Hva tror dere forresten om nykjøpt vognposer med typ lang pels inni... må de rengjøres noe før bruk? Er liksom ikke bare å hive den i maskina heller :shifty:
Akkurat det har vi ikke vasket, når den var nykjøpt :)
 
Hva tror dere forresten om nykjøpt vognposer med typ lang pels inni... må de rengjøres noe før bruk? Er liksom ikke bare å hive den i maskina heller :shifty:

Vi hadde en sånn fra jeg var liten, den sendte vi på rens sist :)
 
Har vasket klær, utenom det er ikke noe klart. Har det meste i hus men enten står det i esker eller i boden

Skulle gjøre ting klart i helgen, men er blitt så forkjølet,og denne varmen er utholdelig :p
Så blir utsatt 2 uker, til neste gang mannen har fri helg:)
 
Hva tror dere forresten om nykjøpt vognposer med typ lang pels inni... må de rengjøres noe før bruk? Er liksom ikke bare å hive den i maskina heller :shifty:
Kanskje lufte den litt godt utendørs da?
 
Hva tror dere forresten om nykjøpt vognposer med typ lang pels inni... må de rengjøres noe før bruk? Er liksom ikke bare å hive den i maskina heller :shifty:
Vi vasket ikke vår da den var ny. Nå har jeg bare luftet den godt denne gangen.
 
Her har vi bare fått kjøpt inn det meste av babyklær, utenom det er ingenting klart. Vi holder på med oppussing så har ikke plass til noen ting akkurat nå.
Kjenner jeg begynner å få litt små panikk, har så lyst til å bare få alt på plass :nailbiting:
 
Back
Topp