Klargjøring

EFTA

Blir kjent med forumet
Noen som har begynt å gjøre ting klart til babyen kommer?
 
Ja.. har sortert en haug med klær, senga er montert. Sengetøy har vi vasket litt.. :D
 
Ferdig :) Her kommer babyene om 3 uker ca. (om de ikke må ut før)
 
Har kommet nokså godt i gang, men har enda en del igjen. Venter på at vårt nye soverom skal stå ferdig slik at eldste kan få vårt gamle og så babyen få hans :)
 
Jeg har vasket klær, sengetøy osv, har lagt klær i kommoden. Men ellers er ikke så mye annet gjort klart. Stellebord står oppe fordi storebror fortsatt bruker det, men jeg har ikke innredet det for babyen enda. Bedsidecriben setter vi nok ikke inn på soverommet før litt nærmere termin, for det blir så dårlig plass. Ellers føler jeg det er en god del igjen, og jeg har ikke helt oversikten :bag:
 
Meste klart her kommer de om maks 5,5 uke:) hvis ikke før. Men må ha strøm på rommet vår og barne rom:)
Og koke flasker og smokker ogsånne små ting:)
Vaske ned begge rommene og kjøkkenet:)
 
Jeg har vasket alt av klær, håndklær og sengetøy. I morgen skal jeg vaske bamser tenkte jeg, og så skal mannen hente opp sengene. Gleder meg. Bare 8 uker til termin :)
 
Jeg har vasket alt av klær, håndklær og sengetøy. I morgen skal jeg vaske bamser tenkte jeg, og så skal mannen hente opp sengene. Gleder meg. Bare 8 uker til termin :)

Er det bamser fra storebror?
Storesøster her har sikkert 30 bamser, men tviler på at hun er særlig intr i å dele dem.. hun er en skikkelig bamsejente.
Så får vel kjøpe noen fler til lillesøster, da :hilarious:
 
Alt klart av det vi har fått i hus :) Må bestille babysete og kanskje litt mer fra apoteket, er så usikker på hva man trenger fra starten av. Ingen smokk eller tåteflaske i hus ennå :smiley-angelic002
 
Noen som har begynt å gjøre ting klart til babyen kommer?
Jeg tror jeg har det meste klart... Må sortere klær da, akkurat nå ligger str 62 og 56 hulter til bulter i kommoden. Men det er rent og klart til bruk. Og så ligger mye av babytingene i boden i kasser, men jeg vet hvor det er. Og det er også klart til bruk.

Midt i styret med salg av leiligheten, så er dette så klart det blir. Fotografen kommer på fredag, så blir det visning halvannen uke senere.
 
Jeg tror jeg har det meste klart... Må sortere klær da, akkurat nå ligger str 62 og 56 hulter til bulter i kommoden. Men det er rent og klart til bruk. Og så ligger mye av babytingene i boden i kasser, men jeg vet hvor det er. Og det er også klart til bruk.

Midt i styret med salg av leiligheten, så er dette så klart det blir. Fotografen kommer på fredag, så blir det visning halvannen uke senere.
Har du kjøpt inn str. 62 så det er helt klart eller bare litt? :) Var litt usikker på hvor mye man bør ha klart i denne str., hvis det normalt tar et par mnd. før de er så store?
 
Har du kjøpt inn str. 62 så det er helt klart eller bare litt? :) Var litt usikker på hvor mye man bør ha klart i denne str., hvis det normalt tar et par mnd. før de er så store?

Det avhenger mye av baby, min første måtte bruke det allerede etter 4 uker, han vokste noe ekstremt fort :) Neste brukte mye lenger tid, en jente.
 
Er det bamser fra storebror?
Storesøster her har sikkert 30 bamser, men tviler på at hun er særlig intr i å dele dem.. hun er en skikkelig bamsejente.
Så får vel kjøpe noen fler til lillesøster, da :hilarious:
Ja han har delt noen få :D
 
Har du kjøpt inn str. 62 så det er helt klart eller bare litt? :) Var litt usikker på hvor mye man bør ha klart i denne str., hvis det normalt tar et par mnd. før de er så store?
Kommer an på babyen :) min brukte ikke str 62 før han var 2 mnd :)
 
Alt klart av det vi har fått i hus :) Må bestille babysete og kanskje litt mer fra apoteket, er så usikker på hva man trenger fra starten av. Ingen smokk eller tåteflaske i hus ennå :smiley-angelic002
Til baby har vi Bepanthen rumpekrem, babyolje, talkum, Paracet 60mg :) har flasker og smokker, men jeg skal ikke amme da :)
 
Har du kjøpt inn str. 62 så det er helt klart eller bare litt? :) Var litt usikker på hvor mye man bør ha klart i denne str., hvis det normalt tar et par mnd. før de er så store?
Rimelig klart. Har mye 62, bare litt i 56. Forrigemann brukte 62 fra veldig tidlig. Klærne var litt store, men ikke et kjempeproblem.
 
Har du kjøpt inn str. 62 så det er helt klart eller bare litt? :) Var litt usikker på hvor mye man bør ha klart i denne str., hvis det normalt tar et par mnd. før de er så store?
Mine har vært flere mnd før de har brukt 62, men de har startet med et par uker i str 44, så det er klart det tar lenger tid da. Veldig individuelt når de er på 62.
 
Alt er klart med tanke på innkjøp av utstyr og vasking av babyklær :) Er kun noen småting som gjenstår å gjøre som fint kan gjøres etter babyen er født også.
 
Hjelp, så klare alle sammen er da:hilarious: Jeg får veie opp litt:

Vi har kjøpt møbler (stellekommode og lagring til klær), men ikke bygget dem, vogn er kla, men minus tilbehør som veske, regntrekk og sånn, arvet masse klær (Og kjøpt bittelitt) men ikke vasket eller sortert noe enda, ikke vasket sengetøy, ikke kjøpt ny madrass til bedside crib og ikke festet bedside crib til vår seng på soverommet, hentet alle gratispakker, men ikke kjøpt inn ekstra bleier o.l., ennå ikke bestilt bilstol og stellebord til badet... ikke tenkt på fødebag eller fødebrev ... :angelic:
 
Back
Topp