Ikke bare deg.Er det bare meg ?
Har plutselig den siste uken eller de to siste ukene fått ett akutt behov for å begynne å ha alt klart til baby kommer.. ønsker å få vasket klær klar.. finne frem bilstol og vogn.. og ellers bare gjøre alt som må gjøres i huset før baby skulle komme.. gjerne småpirk med huslig ting også, som å fikse en ny hylle eller få ryddet skikkelig i et rom
Kjenner også skikkelig for å snart begynne å få pakket fødebaggen enda jeg bare er 29+4
Å kjenner meg stressa for å bli ferdig med alt jeg prøver å skal strikke klart til babyen![]()
Vil helst ha alt klart. Nå har jeg hvertfall enten bestilt alt eller fått alt i hus, så får vi sette ting sammen litt etter litt. Bare det å ha alt i hus eller underveis hjalp for meg. Vasket alt sengetøy, klær, gulpekluter osv.
Har til og med pakket fødebagen eller, den er ikke helt klar da, men jeg tenkte å gjøre det lettere for mannen min om jeg plutselig må legges inn eller føder og han må komme med kofferten min på barsel/observasjon

Skulle gjerne ha hatt alt klart, og gjort alt på en gang så dette er et greit kompromiss med meg selv. 

Og kommende mormor hjalp til litt, tror hun syns det var koselig også. Og ellers har jeg strikket en del i det siste