Mortiltreplussenbonus
Andre møte med forumet
Gutten vår er nå snart fem måneder, men klarer fortsatt ikke sovne selv. Frem til for ca en måned siden sovnet han bare til puppen, nå gjør han kun det på kvelden. På dagen må jeg ut å trille for at han skal sove og på kvelden holder vi på i flere timer før han sovner. Enten med amming eller vossingene. Legger han rundt kl 19 og da sovner han til puppen, men med en gang jeg legger ham ned i senga så våkner har og skriker. sånn holder vi på i to til tre timer før han sovner. Da sover han kanskje en til to timer før han våkner når jeg legger meg. Da legger jeg han sammen med meg og der ligger han til morgen. Våkner mange ganger for mat, men da sovner han jo bare når han er ferdig..det er mye kos i samsoving, men nå kjenner jeg at jeg trenger å ha litt mer frihet når jeg sover har prøvd å legge ham når han er trøtt, men han begynner bare å hylskrike etter en stund. Enda jeg sitter ved siden av og stryker på ham. Først med sinnaskriking og så endrer gråten seg til å bli helt desperat. Da har jeg til slutt tatt ham opp...om han ikke får pupp fortsetter han bare å skrike selv om jeg holder og bysser han.han tar kun smokk innimellom og da ikke på kvelden vi har tre andre barn i huset som jeg ikke ser på kvelden lenger fordi når mini endelig sovner har de også lagt seg Trenger sårt noen tips!! Han har et enormt suge og bite behov, men smokk er lite interessant. Har også forsøkt kosekluter, tyggeleker etc, men ingenting blir godtatt.,han er verdens blideste ig snilleste på dagtid. Noen råd til hva vi kan gjøre? Har begynt med grøt.