Klarer dere å slappe av?

Klarer ikke skrive meg inn på terminlista eller andre tråder her engsng hvor man skal presentere seg. Når man har mistet, og spesielt mistet flere ganger, så er det jo en konstant bekymring. Jeg venter bare på UL som skal konstantere om det er liv eller ikke i morgen.
Med første graviditeten som jeg også mista var jeg jo helt naiv. Haha. Kjøpte inn babyklær, og tenkte ikke over at det ikke ville gå hele veien. Nå er det rimelig annerledes etter to tap.
Men men, man fortsetter jo å håpe og tenke at en dag må det jo lykkes. Prøve å tenke positivt at det skal lykkes denne gangen!

Stor klem ❤️
Hvordan gikk det?<3

Hvordan gikk det?<3

Det gikk greit. Ble målt en dag kortere, og var hjerteslag på 113. Redd det kanskje er starten på ny MA, men må bare vente å se. Prøver å finne mer info om hjerteslag så tidlig. Men enn så lenge lever det i hvertfall :)

Her går det i bølgedaler og svinger mye. Blir glad for hvert symptom jeg får og for hver gang det murrer litt. Det første trimesteret er alltid verst! Har og opplevd å miste og er selvsagt redd for at det skal skje igjen.

For hver dag som går så er vi nærmere målet:) og pr nå så er vi gravide og det skal vi være lykkelige for! Vi kan ikke gjøre noe annet enn å lytte til kroppen og ta vare på oss selv.

Klem:Heartred

Jeg kjenner meg så igjen. Hadde MA i Juni i uke 11 ( hadde dødd i uke 6) og jeg merket ingenting.

Jeg har generelt lite symptomer, Så for hver "mageknip" blir jeg glad :-) Er redd hele tiden for MA- skal ta UL om 2 uker.

Bruker app: Mindful IVF for avspenning! Var veldig fin å bruke under IVF behandlingen også! Anbefales absolutt, men ikke alt i den er gratis! [emoji5][emoji42]

aha! inte lätt å hålla isär alla mammaer här! Hvor fort kan man ta en sån pröve? så utrolig tufft och gå och vänta på! Hur stora är chanserna att barnet är frisk? Detta må ju bara bli en frisk bebi! För oss båda! :love017

Hehe, nei ikke lett å holde styr på alle mammaene[emoji6] Prøven tas i uke 11. Vi får et foreløpig svar etter en uke men full oppbygging av kromosomene kan ta opp til fire uker. Forrige gange tror jeg vi slapp å vente lenger enn to uker så håper på det nå og[emoji4] Hvor stor sjanse er vanskelig å si fordi det må gjøres statistikk på akkurat vår familie og det er det ikke nok til foreløpig siden for få har testet seg av mine tanter, søskenbarn osv. Ut fra min nærmeste familie ser det ut som 50% sjanse men hun på genetisk på Riksen tror likevel at sjansene for sykt barn er mindre enn det.
Ja vi krysser fingrene for friske bebiser til oss begge og helt aaaalle på junigruppa[emoji4] Du hadde barn fra før?

Hehe, nei ikke lett å holde styr på alle mammaene[emoji6] Prøven tas i uke 11. Vi får et foreløpig svar etter en uke men full oppbygging av kromosomene kan ta opp til fire uker. Forrige gange tror jeg vi slapp å vente lenger enn to uker så håper på det nå og[emoji4] Hvor stor sjanse er vanskelig å si fordi det må gjøres statistikk på akkurat vår familie og det er det ikke nok til foreløpig siden for få har testet seg av mine tanter, søskenbarn osv. Ut fra min nærmeste familie ser det ut som 50% sjanse men hun på genetisk på Riksen tror likevel at sjansene for sykt barn er mindre enn det.
Ja vi krysser fingrene for friske bebiser til oss begge og helt aaaalle på junigruppa[emoji4] Du hadde barn fra før?

krysser alle fingrene for att spiren har det bra och pröverne är fina! Jag har to gutter fra förr, födda april -15 och Juli -16 :Heartpink

Klarer å hvertfall prøve å slappe litt mer av denne gangen, hadde en helt annen følelse i det svangerskapet som endte i MA. Men helt trygg er jeg nok ikke før jeg har kommet over i uke 12 :Heartred

Klarer ikke slappe helt av nei. Har hatt 3 SA før vi fikk mini, så det ligger i bakhodet. Satser på jeg klarer å slappe litt mer av om det kommer flere symptomer. Nå er jeg bare trøtt og tørst.

Fikk tidlig kvalme og bekkenplager med mini, men klarte ikke slappe av før jeg startet å kjenne liv

krysser alle fingrene for att spiren har det bra och pröverne är fina! Jag har to gutter fra förr, födda april -15 och Juli -16 :Heartpink

Å så gøy:D Da får du jo tre ganske tette<3 Tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre i årene som går[emoji173]️[emoji173]️

Å så gøy:D Da får du jo tre ganske tette<3 Tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre i årene som går[emoji173]️[emoji173]️

Ja det blir veldig tett! Så kommer vel sitta isoffan och storgrine dem kvällarna mannen jobbar :hilarious: Men jag med tenker så godt sällskap dem kommer ha med varandra! :Heartpink

Ja det blir veldig tett! Så kommer vel sitta isoffan och storgrine dem kvällarna mannen jobbar :hilarious: Men jag med tenker så godt sällskap dem kommer ha med varandra! :Heartpink

Hehe, ja noen kvelder med store mammatårer kan det nok fort bli da[emoji85]

favoritmottot mitt er: Det som inte går bra, det går over. Så det får jag mantra til mig själv när det står på som värst :singing::D

Høres ut som en god plan spør du meg[emoji12] Jeg er nok bekymret over hvordan kveldene/nettene blir med TO små når mannen jobber så jeg beundrer deg som nå skal takle tre[emoji28]

Høres ut som en god plan spør du meg[emoji12] Jeg er nok bekymret over hvordan kveldene/nettene blir med TO små når mannen jobber så jeg beundrer deg som nå skal takle tre[emoji28]

haha jag har suttit och gråtit i sängen med en ledsen unge i hver arm, så jag lurer ju litt på vad vi gir oss in på med det här :laughing021 Men folk har ju överlevd förr :scared001:p

haha jag har suttit och gråtit i sängen med en ledsen unge i hver arm, så jag lurer ju litt på vad vi gir oss in på med det här :laughing021 Men folk har ju överlevd förr :scared001:p

Haha tviler ikke for jeg har grått med kun en våken villebasse på armen[emoji23] Men ja, dere kommer nok heeelt sikkert levende ut av dette med masse glede[emoji2]

Det gikk greit. Ble målt en dag kortere, og var hjerteslag på 113. Redd det kanskje er starten på ny MA, men må bare vente å se. Prøver å finne mer info om hjerteslag så tidlig. Men enn så lenge lever det i hvertfall :)

Leste dette på preglife :

Hjertet har nå høyre og venstre kammer, og slår med 110-160 slag i minuttet. Det er omtrent så dobbelt så fort som hos voksne. :Heartred

Så vil nå si 113 er bra :)

Håper dette hjalp litt for bekymringen din :)

Haha tviler ikke for jeg har grått med kun en våken villebasse på armen[emoji23] Men ja, dere kommer nok heeelt sikkert levende ut av dette med masse glede[emoji2]

ikke sant! hehe men så får man ett litet tandlöst smil och allt strev er sååå värt det! :love017

Jeg gjør alt jeg kan for å ikke uroe meg.. vært superoptimistisk nå siden symptomene og testene har begynt tidlig, så jeg har faktisk troen på at det går bra. Og gjør det ikke det så har vi ting stående klart til det faktisk går riktig :p
Får liksom ikke noe ut av å uroe meg kjenner jeg. Litt ekkelt å vite at jeg går på medisiner som hindrer kroppen i å frastøte seg foster om noe er galt, så det blir nok noen ekstra ul uansett.

Jeg gjør alt jeg kan for å ikke uroe meg.. vært superoptimistisk nå siden symptomene og testene har begynt tidlig, så jeg har faktisk troen på at det går bra. Og gjør det ikke det så har vi ting stående klart til det faktisk går riktig :p
Får liksom ikke noe ut av å uroe meg kjenner jeg. Litt ekkelt å vite at jeg går på medisiner som hindrer kroppen i å frastøte seg foster om noe er galt, så det blir nok noen ekstra ul uansett.

Hva slags medisiner går du på som forhindrer det? [emoji15]

Back
Topp