Klarer dere å slappe av?

Selda

Glad i forumet
Jeg er konstant redd for å miste sia jeg har opplevd det...
Redd for hvert dobesøk i tilfelle blødning
Klarer ikke kjøpe noe til lille engangsom f.eks en body. Men det to andre var det null problem.

Vil bare være glad og lykkelig for at jeg har en liten en i magen, men jeg går heller med konstant bekymring :(

Klarer ikke skrive meg inn på terminlista eller andre tråder her engsng hvor man skal presentere seg. Når man har mistet, og spesielt mistet flere ganger, så er det jo en konstant bekymring. Jeg venter bare på UL som skal konstantere om det er liv eller ikke i morgen.
Med første graviditeten som jeg også mista var jeg jo helt naiv. Haha. Kjøpte inn babyklær, og tenkte ikke over at det ikke ville gå hele veien. Nå er det rimelig annerledes etter to tap.
Men men, man fortsetter jo å håpe og tenke at en dag må det jo lykkes. Prøve å tenke positivt at det skal lykkes denne gangen!

Stor klem ❤️

Last edited:
Her går det i bølgedaler og svinger mye. Blir glad for hvert symptom jeg får og for hver gang det murrer litt. Det første trimesteret er alltid verst! Har og opplevd å miste og er selvsagt redd for at det skal skje igjen.

For hver dag som går så er vi nærmere målet:) og pr nå så er vi gravide og det skal vi være lykkelige for! Vi kan ikke gjøre noe annet enn å lytte til kroppen og ta vare på oss selv.

Klem:Heartred

Både og! Ettet å ha mistet så mange ganger er det mye bekymring. Jeg ser på papiret hver gang jeg går på do og nesten forventer blod.
Samtidig så har jeg en god følelse denne gangen, håper bare denne følelsen holder.

Nope, slapper absolutt ikke av, men har håp om at det skal gå denne gang :happy:

Fant ut i dag jeg er gravid, og vært bekymra siden [emoji12] aldri opplevd å miste men klarer ikke slappe av likevel... prøvd så lenge så blir så redd det ikke skal gå når jeg endelig har positiv test.... ikke sånn bekymra sist med jentungen....

Klarer overhodet ikke slappe av. Vet jo sjansene er så store for å miste for vår del. HCG-stigningen skremmer meg også da jeg synes den er litt lav og litt lav stigningen selv om det er såkalt innenfor normalen. Tror ikke jeg blir å slappe av før vi evt. får svar på morkakeprøve.

Jeg er konstant redd for å miste sia jeg har opplevd det...
Redd for hvert dobesøk i tilfelle blødning
Klarer ikke kjøpe noe til lille engangsom f.eks en body. Men det to andre var det null problem.

Vil bare være glad og lykkelig for at jeg har en liten en i magen, men jeg går heller med konstant bekymring :(

känner igen det väldigt gott! Mista to ganger, och så to friske babyer etter det, men känner väldig på det nå som det är så tidlig, med en gang jag känner litt lite symptom! och det kommer i bölger over mig titt og ofte! Skal ringe og boke TUL så vi får se om det er en liten levende spire på riktig plass.

Klarer overhodet ikke slappe av. Vet jo sjansene er så store for å miste for vår del. HCG-stigningen skremmer meg også da jeg synes den er litt lav og litt lav stigningen selv om det er såkalt innenfor normalen. Tror ikke jeg blir å slappe av før vi evt. får svar på morkakeprøve.

krysser virkelig fingrene for deg! Du har väl opplevd å miste ganska mange ganger? :(

Jeg håper jeg klarer å slappe litt mer av etter tul på fredag. Nå bekymrer jeg meg konstant, og hver gang jeg merker utflod løper jeg på do for å sjekke om det er blod :(

Og nå var det rosa/brunt på papiret når jeg gikk på do :(

Skjønner du blir bekymret, men ikke ta sorgen på forskudd, det trenger ikke å være farlig. Ta kontakt med legen og be om hcg måling om det fortsetter❤️ Jeg hadde rosa/litt rødt og brunt i fire dager i uke 5 forrige gang, og det gikk helt fint ❤️

Tror ikke jeg klarer og slappe helt av før ul om en uke (6+6) og jeg ser at der er liv ❤️

Skjønner du blir bekymret, men ikke ta sorgen på forskudd, det trenger ikke å være farlig. Ta kontakt med legen og be om hcg måling om det fortsetter❤️ Jeg hadde rosa/litt rødt og brunt i fire dager i uke 5 forrige gang, og det gikk helt fint ❤️

Takk for beroligende ord :Heartpink ja jeg får gjøre det dersom det fortsetter.

Klarer ikke å slappe av i det heletatt. Tør ikke en gang bestille TUL.. men må vel snart for å finne ut hvor langt jeg er.

krysser virkelig fingrene for deg! Du har väl opplevd å miste ganska mange ganger? :(

Tusen takk for det:) Nei jeg har bare mistet en gang enda. Hadde flaks med at vårt første lille mirakel satt etter bare en MA. Men er forberedt på at det kan ta mer tid denne gangen. Og om fosteret er friskt vet vi ikke før etter morkakeprøve grunnet en balansert translokasjon på to av mine kromosomer. Så spennende tider:) Håper alt går helt fint med den lille spiren din også, noe jeg er helt sikker på at det vil gjøre:D

Tusen takk for det:) Nei jeg har bare mistet en gang enda. Hadde flaks med at vårt første lille mirakel satt etter bare en MA. Men er forberedt på at det kan ta mer tid denne gangen. Og om fosteret er friskt vet vi ikke før etter morkakeprøve grunnet en balansert translokasjon på to av mine kromosomer. Så spennende tider:) Håper alt går helt fint med den lille spiren din også, noe jeg er helt sikker på at det vil gjøre:D

aha! inte lätt å hålla isär alla mammaer här! Hvor fort kan man ta en sån pröve? så utrolig tufft och gå och vänta på! Hur stora är chanserna att barnet är frisk? Detta må ju bara bli en frisk bebi! För oss båda! :love017

Back
Topp