Klare?

Vi er ganske enige der. Og utenom jobb så har vi ikke stått opp før kl 7. Og det har funka som jeg ville, våkner sjeldent før 7, hvis ho ikke blir vekt.
 
Snuppa her er våken seks vanlig vis.

Vi får se hvordan det blir etter helga når det blir sommertid.
 
Gikk så fint sist vi stilte klokka så håper det går greit nå også:)
 
Gikk så fint sist vi stilte klokka så håper det går greit nå også:)
Tenkte benytte meg av den til å endre litt på tidene hennes. Når vi likevel skal stille på det. At hun kan legges litt senere og sove en halvtime lenger på morgenen. Gjerne :)
 
Tenkte benytte meg av den til å endre litt på tidene hennes. Når vi likevel skal stille på det. At hun kan legges litt senere og sove en halvtime lenger på morgenen. Gjerne :)

Det har jeg vurdert også, men iom at jeg har en del tidligvakter og ho blir vekt før 6, så er det greit å ha legging kl 19.
 
Når det er helg er 7 perfekt tiden å stå opp slik er det såfall mesteparten av gangene
 
Det har jeg vurdert også, men iom at jeg har en del tidligvakter og ho blir vekt før 6, så er det greit å ha legging kl 19.
Ja, men mi er trøtt 18 hun. Og oftest i seng ikke mye etter 1830
Så å endre til 19 var planen
 
Det kan være greit. 18 kan være litt i det tidligste laget noen ganger.
Lite sosialt i alle fall.

Også går det mot sommer og da er ungene lenger ute og sånn
 
Jeg er litt splittet blitt med årene, men tror nok det er sol og varme som leder fortsatt:)
Altså, jeg liker snø.
Men ikke slaps og is

Og jeg liker varme mer.

Selv om sommeren kan være mye regn.

Så er det likevel mer lys. Varme. Unger på trampolina. Blomster. Liv. Rett og slett
 
Altså, jeg liker snø.
Men ikke slaps og is

Og jeg liker varme mer.

Selv om sommeren kan være mye regn.

Så er det likevel mer lys. Varme. Unger på trampolina. Blomster. Liv. Rett og slett

Slippe å ha på alle klærne som på vinteren og.
Jeg er og veldig glad i våren, når det smelter og alt kommer til liv igjen. Til tross for is og slaps.
 
Ja, lettere klær er fint
 
Back
Topp