Klare?

God morgen! Eller... vært oppe siden 5 og på jobb siden 6.20:wtf: DET var hardt det:p bare innom en kjapp tur i pausa mi, så kommer jeg sterkere tilbake senere i dag:D
 
Synes det er umennesklig tidlig! Og det synes A også, ville virkelig ikke våkne i dag, helt til jeg sa vi skulle i bhg:p da krabba og kasta smokk og bamse i senga si, som står inntil min, og var klar;)
 
God morgen! Eller... vært oppe siden 5 og på jobb siden 6.20:wtf: DET var hardt det:p bare innom en kjapp tur i pausa mi, så kommer jeg sterkere tilbake senere i dag:D
Fysj da, sov til 6.45 ungene her i huset. Vi sto ikke opp før over sju
 
Jeg måtte tidlig på butikken og kjøpe flere smoothie til Noah, siden det er det eneste han sluker om dagen. Sikkert mest fordi han han den slimete halsen. Er heldigvis bedre i dag. Håper å få i han litt fiskekaker som han pleier å være veldig glad i :)
 
Opp fem ville jeg slitt med, men ja. Jobb til 17 er tungt med barn

Sliter litt kjenner jeg, men går utrolig bra. Blir rimelig tidlig kvelden da;)
Ja, 17 er kjett. Er ikke hjemme før nærmere 17.30 og snuppa legg seg 19. Men da kommer vi heldigvis hjem til ferdig middag da.
 
Sliter litt kjenner jeg, men går utrolig bra. Blir rimelig tidlig kvelden da;)
Ja, 17 er kjett. Er ikke hjemme før nærmere 17.30 og snuppa legg seg 19. Men da kommer vi heldigvis hjem til ferdig middag da.
Hjem til ferdig middag hjelper.

Men nå som hun er lita er det leggetiden som er vanskelig. Om noen år er det aktiviteter. 17.30 har guttungen fotball onsdag, jentungen dans torsdag. Ja, når jeg tenker meg om er det muligens 1730 det er korps tirsdag også... Mandag er det forball 1830
 
Hjem til middag er gull:)

Vi får forhåpentligvis kjøpt oss en bil til før ho blir så alt for stor. Så kan far hente di dagene jeg har stengevakt. Det som er kjett med den vakta er at du plutselig ikke er ute før 20 over...
 
Synes det er umennesklig tidlig! Og det synes A også, ville virkelig ikke våkne i dag, helt til jeg sa vi skulle i bhg:p da krabba og kasta smokk og bamse i senga si, som står inntil min, og var klar;)
Hahaha umenneskelig tidlig kan man diskutere frem og tilbake. Her her kvart på 4 tidligst noen står opp. Uff grytidlig
 
Hahaha umenneskelig tidlig kan man diskutere frem og tilbake. Her her kvart på 4 tidligst noen står opp. Uff grytidlig

:eek::dead: Er så glad jeg slipper det. Synes 5 er tortur!;) Og tuppa sover som regel til rundt 7.15 hvis ho ikke blir vekt. Men tidligst 6.30 og senest 8.30.
Men det er vel uansett en vanesak, men kvart på 4 er natta!!!
 
:eek::dead: Er så glad jeg slipper det. Synes 5 er tortur!;) Og tuppa sover som regel til rundt 7.15 hvis ho ikke blir vekt. Men tidligst 6.30 og senest 8.30.
Men det er vel uansett en vanesak, men kvart på 4 er natta!!!
Det er bare når jeg skal på jobb. For jeg starter 30 min før gubben, og stallen må tas før vi drar
 
Det er definitivt natt da ja.

Alt før seks er natt etter min definisjon. Seks et det morgen. Fem er for tidlig. Og kvart på fire er natt. Veldig natt.
 
Back
Topp