Klare for en til?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Hvor mange av ettåringene blir storesøsken etterhvert?

John Ruben (født i Januar2006) skal bli storebror i mai07[:)]
 
Lille tulla her blir nok ikke storesøster i sitt andre leveår,men vi får se hva som skjer i tredje leveår![;)]
 
må først finne meg en mann så får jeg se hva som skjer[8D][:D]
men har lyst å prioritere utdanningen min først, så ikke før om 7 år kanskje..[&o] *hjelp*
 
Frida blir nok dessverre enebarn. Skulle gjerne ha hatt en til, men sånn ble det ikke.
 
Minstemann her forblir nok lillebror for alltid (hvis ikke pillene svikter...). Har ikke tenkt å få flere barn, har to flotte gutter og er fornøyd med det.
 
ORIGINAL: Snuppepia

Frida blir nok dessverre enebarn. Skulle gjerne ha hatt en til, men sånn ble det ikke.

 
Kan jeg spørre hvorfor!?[8|]
 
ORIGINAL: Star83

ORIGINAL: Snuppepia

Frida blir nok dessverre enebarn. Skulle gjerne ha hatt en til, men sånn ble det ikke.


Kan jeg spørre hvorfor!?[8|]

Begynner å dra på åra og Frida er andre forsøk prøverør.
 
Nei stakkars Alexander får nok aldri oppleve å bli storebror, for her har vi fått alle de barna vi vil ha. Men skulle uhellet være ute så blir det nok 4 barn her, men vi satser på at vi er ferdige .[:D]
 
Daniel født okt 05 blir storebror juni 07[:)]
 
Må bli ferdig med amminga først. Så hadde det vært godt å få sove rundt ei natt,
kanskje vi "orker" å lage en til da[;)][;)]
 
 
ORIGINAL: gladmamsen

Må bli ferdig med amminga først. Så hadde det vært godt å få sove rundt ei natt,
kanskje vi "orker" å lage en til da[;)][;)]


 
Det er det beste jeg har hørt idag !!!
 
Her ser det ut til at vi vil prøve igjen i 08/09.
 
Klemmer
 
Da kan jeg kanskje spørre deg om noe? Futten vår er 1 år om ti dager. Noe sier meg at jeg er gravid igjen nå, noe som er fantastisk. Testing om to dager. Ammer fremdeles litt og har i det siste følt at jeg har hatt sprengeferdige pupper, gjør vondt, men er ikke mye melk i de. Om du ammet da du ble gravid hadde du noen andre graviditetstegn da enn første gangen? Håper jeg kan spørre?
 
Vi vurdere å starte prøving igjen til høsten. Da kan det bli ny baby til våren/sommeren 2008, og da er lille prinsessa så stor at hun ikke alltid skal sitte i vogn, så vi slipper søskenvogn (som jeg ikke vil få plass til i bilen min iallefall) Men skulle det skje "uhell" før så tar vi det på strak arm og....
 
Tja, kunne egentlig tenke meg en til rimelig snart.[:D]
Men burde få ferdig utdanning først da...
men det som skjer det skjer!!![;)]
 
fikk vite i går at tuppa vår blir store søster til høsten[:)] Er enda i sjokk etter testen[:D]
Men dettan går vell bra
 
Ble tobarnsmor 29 januar, da er d 18 mnd mellom de[:)]
 
Ja nå blir jo snuppa vår storesøster i september...ikke helt planlagt men [:)]
 
Back
Topp