Klare for en til?

Isak på snart 1 år blir storebror i oktober[:)][:D]
 
prøver nok på en til om 1-2 års tid. må få huset ferdig og giftet oss hehe... så blir nok ca 3 år mellom. litt tidlig nå syntes jeg..
 
Vi synes at poden skulle få bli storebror så snart han hadde fylt ett år, men TR lot vente på seg, så nå får han en søster eller bror i november istedenfor! [:)]
 
Har veldig lyst på en til men ikke før i 2010.
Så vi får se hva som skjer.
 
vi har 6 år mellom nr 1 og2.
18mnd mellom nr 2og3
2 1/2år mellom 3 og 4 og 
40 uker mellom 4 og 5.
 
e IKKE klar førr flere barn!![:'(]
 
jeg har 3 gutter på 6, 2 og ett år. Har termin med nr 4 om en uke[;)]
 
Min 1 åring blir storesøster i desember...
Tror det blir tøft både for henne og for oss!!!
Ammer henne enda, men vi prøver å kutte ned, men det er ikke lett når det kommer tenner og feber osv...
Men vi gleder oss enormt!!!
 
har kjempe lyst på en til nå. har en gutt på 16 mnd. men samboeren min vil ikke ha en til før om 4 5 år :-( 
 
Minstemann forblir nok minstemann han!!!han har 3 storebrødre så det holder i masse vis!!!
 
Minste jenta blir nok aldri storesøster. Hun har 2 eldre søstre og 1 eldre bror. Det er nok for oss
 
Jeg kunne godt ha fått flere men tror ikke samo vil det.Vi har jo ganske mange,men jeg liker det styre godt jeg :-)
 
Marie blir 1år 20.juli, og blir storesøster februar 09..
 
driver av å prøver på nr 2 nå, sønnen min er 11 mnd [:D]
gleder oss masse
 
Da setter vi også igang...tror jeg [&:]
Gutten er 14 måneder og alt ligger til rette...jeg er bare så pysete av meg [:o]
 
Erika ska få en liten bror el søster når mamman har gått ferdi skola å fått en jobb da er vi klare for fler[:D]
 
snuppa ble storesøster da ho var litt under 18mnd[:D]
 
Sebastian blei født 17 07 07 og blir storebror i mars 09. (ca 1år og 8 mnd)
 
Back
Topp