Klar?

Har ikke så mye på plass, så vil ikke at h*n skal kunne nå, men er klar for at h*n skal komme på termin :) Kommer den mye før har jeg nok et problem :p Men er ingenting som tilsier at den skulle gjøre det, så prøver å få alt i hus til uke 37 :) Gleder meg til å ligge på magen og passe inn i klærne mine igjen :D

Klar i det ene øyeblikket og langt fra klar i neste.. Det meste av ting er på plass, og jeg gleder meg stort til å møte gutten vår<3 Samtidig føles det også skummelt og ukjent å skulle bli mamma for første gang. Hvordan vil vi klare det? Vil jeg klare meg med lite søvn? Hvordan blir det å få livet og friheten snudd på hodet? Mange tanker som surrer i hodet, men mest av alt er jeg fylt av forventning og glede for å møte vårt lille mirakel:-)

Klar i det ene øyeblikket og langt fra klar i neste.. Det meste av ting er på plass, og jeg gleder meg stort til å møte gutten vår<3 Samtidig føles det også skummelt og ukjent å skulle bli mamma for første gang. Hvordan vil vi klare det? Vil jeg klare meg med lite søvn? Hvordan blir det å få livet og friheten snudd på hodet? Mange tanker som surrer i hodet, men mest av alt er jeg fylt av forventning og glede for å møte vårt lille mirakel:-)
Kjenner mye på de samme følelsene. Er også førstegangs. Vi snakket om dette i går og er veldig enig om at hun godt kan komme så vi kan komme "i gang" ;-) Vi er klare for å få svar på spørsmålene våre. Gleder oss stort til å møte vesle snuppa! <3

Kjenner mye på de samme følelsene. Er også førstegangs. Vi snakket om dette i går og er veldig enig om at hun godt kan komme så vi kan komme "i gang" ;-) Vi er klare for å få svar på spørsmålene våre. Gleder oss stort til å møte vesle snuppa! <3
Godt vi er flere som føler på det samme:-) Det går nok fint når vi bare kommer i gang ja, tror det meste faller seg naturlig da! Spennende tid i møte iallefall:-)

Jeg er kjempe klar!!! Jeg gleder meg til å føle meg som meg selv igjen og ikke minst til å møte lille gullet vårt <3
Men han må holde seg inn i magen iallefall til uke 37 (trenger ikke å vente så mye lengre) - ikke fordi jeg ikke er klar, men fordi han er nok ikke klar selv før den tid :p

Samme her. Kjempeklar for å møte den lille prinsessa! Men kan vente til uke 37, for hennes del. ☺️
Alt er i boks nå. Barnerommet er ferdig, og så og si alt er kjøpt inn. Mangler ammeinnlegg til meg og venter på stellebordet jeg bestilte før jul enest ☺️

Da er alt kommet i hus i dag :) Var vel bare regntrekk og myggnett igjen på listen, så mens jeg sku på apoteket stakk eg innom babyshop. Burde sikkert gått innom barnashus også prismessig, men var så sliten. :P så kjøpte det jeg sku ha, og det var DYRT!! (de hadde kun 1 merke å velge) , også tok jeg med et lammeskinn som jeg tenkte sku være i vogns :) så da ligger alt litt rundt om, så må jeg bare få ting på plass... Men har maaaaange uker på meg :P

Back
Topp