Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en del sutring her! Så er glad for at vi feiret alenehadde nok vært mer stressende hvis ikke!
Ellers var det veldig koselig! :-D også fikk vi utrolig mye fint til gulletble litt overveldet faktisk
![]()
Høres ikke så kjekt ut nei :-/ håper dagen i dag blir mye bedreVi feiret hos svigers. Masse folk og stress, stakkar lita klarte ikke fordøye alt, fikk ikke sove, ble bare tull. Så kjente jeg angret litt på at vi ikke feira hos mine foreldre.. Kjente jeg klarte ikke kose meg skikkelig. Ikke ble jeg mett av middagen, ikke fikk jeg spist is. så er glad vi skal være med min familie idag
Bv forum appen ♡
Høres ikke så kjekt ut nei :-/ håper dagen i dag blir mye bedre![]()
Var hos Sviger far, og det gikk veldig bra, lille Maryam fikk det meste som var under juletreVis vedlegget 44685

Bra det gikk sånn noelunde fint! Håper formen din er bedreLitt treig jeg..Var hos svigers, og det gikk egentlig ganske greit med vesla, bortsett fra en gang ho bråvokna etter luren sin og var nesten utrøstelig. Var nok ganske sliten. Det var verre med meg som endte opp med kvalme, vond rygg og mageknip! I tillegg har jenta vert veldig vrang under amminga (fullammer enda) så var passe sliten da. Så var godt å komme hjem dagen etter! Men mye fint fikk vi! Vis vedlegget 44756
Bra det gikk sånn noelunde fint! Håper formen din er bedre![]()
Er ikke noe greit når de blir vrang under ammingen.
Jenten her tuller seg grådig av og til. Selv om hun er sulten, så snur hun seg vekk, kommer tilbake, snur seg vekk, og sånn fortsetter det :-/ blir passe irritert da kan man si![]()