Klar?

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Er alle klare for selveste julaften? Her gleder vi oss vilt! Jeg får faktisk ikke sove! Har så lyst å åpne alle gavene lillegull har fått :-D Hvor skal dere feire jul? :-) her blir det bare oss tre hjemme! Tror det blir stas.
ImageUploadedByBV Forum1387851243.809656.jpg

Her blir det jul hos søsteren min med hele familien. Til sammen 5 barn og 8 voksne. Elsker disse årene hvor alle barna er samlet, spesielt i år som jeg har en selv for første gang

Uff nei.. Julekorta ligger pent pakka ned i skuffen og juleantrekk må vaskes.. :p Resten er klart da :D
Skal feire hos mamma og pappa, minner meg på at jeg må spørre om når vi skal spise.. Glemmer alt som har med jul å gjøre i detta været :o

Det var fint med mini sin første jul :) han styra veldig fikk ikke helt sove, så ble mye fram og tilbake. Men var koselig og han var stort sett i godt humør og fikk mange fine gaver :D hva med dere? Hvordan var det å feire jul med en liten en og gikk det bra med soving? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var en del sutring her! Så er glad for at vi feiret alene :-) hadde nok vært mer stressende hvis ikke!
Ellers var det veldig koselig! :-D også fikk vi utrolig mye fint til gullet :-) ble litt overveldet faktisk :p

Var en del sutring her! Så er glad for at vi feiret alene :-) hadde nok vært mer stressende hvis ikke!
Ellers var det veldig koselig! :-D også fikk vi utrolig mye fint til gullet :-) ble litt overveldet faktisk :p

Bra det ikke bare var oss. Ble veldig lett sutring, men fungerte og distrahere og var flere en nok hender til å bære rundt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi feiret hos svigers. Masse folk og stress, stakkar lita klarte ikke fordøye alt, fikk ikke sove, ble bare tull. Så kjente jeg angret litt på at vi ikke feira hos mine foreldre.. Kjente jeg klarte ikke kose meg skikkelig. Ikke ble jeg mett av middagen, ikke fikk jeg spist is. så er glad vi skal være med min familie idag :-)

Bv forum appen ♡

Fikk heldigvis veldig bra her :) satt fint med oss med bordet da vi spiste og la han fint etter midagen :) var nervøs for hyling ettersom vi var 10stk + 2 hunder, så ble lettet at alt gikk så bra! Fikk leke med presangene idag ;) ImageUploadedByBV Forum1387987846.439123.jpg

Vi feiret hos svigers. Masse folk og stress, stakkar lita klarte ikke fordøye alt, fikk ikke sove, ble bare tull. Så kjente jeg angret litt på at vi ikke feira hos mine foreldre.. Kjente jeg klarte ikke kose meg skikkelig. Ikke ble jeg mett av middagen, ikke fikk jeg spist is. så er glad vi skal være med min familie idag :-)

Bv forum appen ♡
Høres ikke så kjekt ut nei :-/ håper dagen i dag blir mye bedre :-)

Litt treig jeg.. ;) Var hos svigers, og det gikk egentlig ganske greit med vesla, bortsett fra en gang ho bråvokna etter luren sin og var nesten utrøstelig. Var nok ganske sliten. Det var verre med meg som endte opp med kvalme, vond rygg og mageknip! I tillegg har jenta vert veldig vrang under amminga (fullammer enda) så var passe sliten da. Så var godt å komme hjem dagen etter! Men mye fint fikk vi! ImageUploadedByBV Forum1388100028.229861.jpg

Litt treig jeg.. ;) Var hos svigers, og det gikk egentlig ganske greit med vesla, bortsett fra en gang ho bråvokna etter luren sin og var nesten utrøstelig. Var nok ganske sliten. Det var verre med meg som endte opp med kvalme, vond rygg og mageknip! I tillegg har jenta vert veldig vrang under amminga (fullammer enda) så var passe sliten da. Så var godt å komme hjem dagen etter! Men mye fint fikk vi! Vis vedlegget 44756
Bra det gikk sånn noelunde fint! Håper formen din er bedre :-)
Er ikke noe greit når de blir vrang under ammingen.
Jenten her tuller seg grådig av og til. Selv om hun er sulten, så snur hun seg vekk, kommer tilbake, snur seg vekk, og sånn fortsetter det :-/ blir passe irritert da kan man si :-)

Mini hadde feber på julaften så han sov bort hele feiringa. Vi måtte til slutt vekke han for å få gitt han mat.

Vi feira hos svigers og det gikk igrunn greit (Hadde med pysjamas og grøt) vi tok kveldsrutinene hos svigers, pysj grøt melk til vanlig tid og la ham (han har ei seng der oppe å, greit om vi kommer uten vogna) , så tok vi bare på an ytterklean å sånn når vi skulle hjem
Gikk veldig greit igrunn

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Bra det gikk sånn noelunde fint! Håper formen din er bedre :-)
Er ikke noe greit når de blir vrang under ammingen.
Jenten her tuller seg grådig av og til. Selv om hun er sulten, så snur hun seg vekk, kommer tilbake, snur seg vekk, og sånn fortsetter det :-/ blir passe irritert da kan man si :-)

Det er godt å høre at det er flere i samme båt! Ryggen og helsa kom seg etter ei natt i egen seng ;)

Back
Topp