Klaging!

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Jeg som hadde gledet meg til permisjon for da skulle jeg nyte tida som var igjen..:) Men den gang ei, har vært syk i over en uke med influensa og slakk. I natt begynte spysyken..! Jeg blir gal, 2 uker til termin.. Noe som tapper meg for energi er at jeg har vore syk så lenge..!:(

Off, så kjedelig å være syk nå :( Håper det går fort over og at energien kommer tilbake fort.. God bedring! ❤️

Uff, lov å klage da altså. Går i bhg her og. VIL ikke ha den driten nå. Håper du blir frisk og rask i en fei!

Ikke kjekt å være syk.:( håper du blir bra snart! Klem

De første kan nok bare glemme å prøve å få gjort noe i permisjonen... Lurt å ikke kjøre seg helt ut på jobb fordi man tror man skal få hvile i tre uker. Den tiden trenger de fleste til å ruge, om de ikke føder før termindato.

Åh nei, det der var ikke noe bra :(
Riktig god bedring! Håper du blir helt frisk snart og at kroppen klarer å samle litt krefter igjen <3

De første kan nok bare glemme å prøve å få gjort noe i permisjonen... Lurt å ikke kjøre seg helt ut på jobb fordi man tror man skal få hvile i tre uker. Den tiden trenger de fleste til å ruge, om de ikke føder før termindato.
Jeg hadde ikke tenkt å gjøre så mye siden alt er klart. Men at jeg skulle ligge syk hele permisjonen såg jeg ikke for meg..:) Det jeg ville fram til ikke noe annet.:)

Åh nei, det der var ikke noe bra :(
Riktig god bedring! Håper du blir helt frisk snart og at kroppen klarer å samle litt krefter igjen <3
Ja, håper virkelig det.. Er så kjedelig når det skjer, men nå er jeg ferdig med det til lillemann kommer.. Får se litt positivt på det..:)

Jeg hadde ikke tenkt å gjøre så mye siden alt er klart. Men at jeg skulle ligge syk hele permisjonen såg jeg ikke for meg..:) Det jeg ville fram til ikke noe annet.:)

Skjønte det, jeg kom bare med en generell bemerkning :) Selv var jeg så sliten da permisjon begynte at jeg hadde nok med å spise og sove.

Uff, god bedring! Spysyken er ILLE. Jeg har tatt vaksine mot influensa siden jeg ikke orker det greiene der.
Men masse god bedring ja! Får håpe du får masse antistoffer så du og lille er spreke etter fødsel - og at fødselen din drøyer til du er frisk :) det gjør ofte det, har jeg hørt, hvis man er syk kan kroppen skru seg litt av og vente til du er klar.

Uff stakar, masse god bedring :)

Huff da!! Det hørtes ikke noe særlig ut! Masse god bedring:)

Back
Topp