Klagetråden

Noen andre som er helt hemmet av slapphet, tretthet og tiltaksløshet?

Jeg lever for høsten, og vil neste, ordne i huset og pynte.. men jeg klarer ikke engang gjøre vanlig husarbeide.. jeg ligger bare på sofaen jeg.. husker ikke det var sånn sist :blackeye:

Jeg er litt irritert på meg selv som har gitt bort klærne i de minste størrelsene etter at minstemann vokste ut av de... :shifty:

Jeg er litt irritert på meg selv som har gitt bort klærne i de minste størrelsene etter at minstemann vokste ut av de... :shifty:
Haha, litt samme her! Jeg solgte babybilstolen i vår fordi jeg var så sikker på at et neste barn var laaangt i fremtiden. Om vi i det hele tatt skulle ha flere enn én… :hilarious: Og jeg solgte moonboon!!:arghh:

Har heldigvis tatt vare på masse klær, badebalje, soveposer, vippestol og sånn da. :Heartred

Haha, litt samme her! Jeg solgte babybilstolen i vår fordi jeg var så sikker på at et neste barn var laaangt i fremtiden. Om vi i det hele tatt skulle ha flere enn én… :hilarious: Og jeg solgte moonboon!!:arghh:

Har heldigvis tatt vare på masse klær, badebalje, soveposer, vippestol og sånn da. :Heartred
Vi solgte også moonboon, samt vippestol, bæresjal, stellebord og babybilstol :banghead:
I tillegg er forhjulene på turvogna ødelagt, så vi trenger ny.
Blir dyrt å kjøpe inn alt igjen. :hilarious:

Vi solgte også moonboon, samt vippestol, bæresjal, stellebord og babybilstol :banghead:
I tillegg er forhjulene på turvogna ødelagt, så vi trenger ny.
Blir dyrt å kjøpe inn alt igjen. :hilarious:
Det er så kjipt! Angrer!! Spesielt moonboon. Men har bestilt sovebaby denne gangen, så kanskje den ikke trengs :angelic:

Heldigvis kan man selge alt på nytt og få litt penger tilbake :hilarious:

Det er så kjipt! Angrer!! Spesielt moonboon. Men har bestilt sovebaby denne gangen, så kanskje den ikke trengs :angelic:

Vi får legge inn dobbelbestilling på sovebaby da. :hilarious:
Eneste positive med at jeg må kjøpe nytt er at jeg får tilfredsstilt shoppingavhengigheten litt.:facepalm:

Nå skulle jeg seriøst til å spørre «hva er sovebaby» og søkte på google.. trodde det var en versjon av en sånn moonboon :laughing001
Men det er baby som sover dere mener vel? Gud ass :facepalm::facepalm::laughing001
Jeg hadde faktisk sovebaby sist, men jordmor trodde meg ikke og alle fikk panikk og trodde ungen var syk… vi måtte haste ned på sykehuset dagen etter vi kom hjem… men neida, hun var en sovebaby. Måtte vekke henne jevnlig for å spise… men jeg hadde fet og god melk så hun sov godt og lenge på den :hilarious: TVILER på at jeg blir så heldig to ganger :smiley-angelic001:shy::Heartpink

Nå skulle jeg seriøst til å spørre «hva er sovebaby» og søkte på google.. trodde det var en versjon av en sånn moonboon :laughing001
Men det er baby som sover dere mener vel? Gud ass :facepalm::facepalm::laughing001
Jeg hadde faktisk sovebaby sist, men jordmor trodde meg ikke og alle fikk panikk og trodde ungen var syk… vi måtte haste ned på sykehuset dagen etter vi kom hjem… men neida, hun var en sovebaby. Måtte vekke henne jevnlig for å spise… men jeg hadde fet og god melk så hun sov godt og lenge på den :hilarious: TVILER på at jeg blir så heldig to ganger :smiley-angelic001:shy::Heartpink
Hahaha ja en baby som sover godt uten veldig mye støtte :hilarious: Min baby var veldig avhengig av bevegelse og hata vogn og senga si lenge :dead: Men alt går jo over :Heartred

Man kanskje du lager sovebabyer og veldig god mettende melk :shy:

Ja, vi mener baby som sover. :hilarious: Jeg legger inn en bestilling for deg også, det får være lov å håpe. :smiley-angelic001 :love017

Hahaha ja en baby som sover godt uten veldig mye støtte :hilarious: Min baby var veldig avhengig av bevegelse og hata vogn og senga si lenge :dead: Men alt går jo over :Heartred

Man kanskje du lager sovebabyer og veldig god mettende melk :shy:
Ja, vi mener baby som sover. :hilarious: Jeg legger inn en bestilling for deg også, det får være lov å håpe. :smiley-angelic001 :love017
Takk for bestilling, kanskje hvis vi legger inn bestilling sammen og jeg er heldig med sovebabyer så slenger de med til dere og, for de ligger sikkert på samma hylle :laughing001

Nå skal jeg egentlig bare klage på at jeg synes tiden går sååå sakte! Føles som en evighet siden første positive test for 9 dager siden :banghead::happy090

Nå skal jeg egentlig bare klage på at jeg synes tiden går sååå sakte! Føles som en evighet siden første positive test for 9 dager siden :banghead::happy090
Henger meg på her, jeg føler det er en evighet siden test, og enda en evighet til tidlig ultralyd (førstkommende torsdag), er sååå utålmodig på å få se om alt står bra til inni magen :schocked028 :bag::smiley-angelic001:happy093

Jeg savna symptomer i går. Men ble kvalm mens vi spiste laks. Og var kvalm i hele natt. Måtte ringe inn syk til jobb i dag. Hater det Men er helt tiltakløs. Og brekker meg bare jeg reiser meg opp. Jeg er 5+2 i dag.

jeg har lyst til å gi alle som sier «graviditet er ikke en sykdom» en på tygga.. Neida, det er ikke en sykdom, men jeg skal love deg at hadde en mann vært så trøtt og kvalm som jeg er en dag, så hadde han tatt en egenmeldingsdag den dagen. Men siden det er graviditet og helt vanlige plager i første trimester, så er det bare å fortsette i hamsterhjulet som før.

Dagens utblåsning fra en som halvsover på kontoret

Nå må jeg få ut litt frustrasjon her! Hele huset har vært smittet med en eller annen infeksjon, og det er jo dritt. Men de to andre har blitt frisk og alt er som før. Jeg derimot er fremdeles utslått. Har lagt på sofaen siden tirsdag forrige uke, og blir ikke bedre. Helt utmattet og blir andpusten av å lage meg mat. Måtte jo en tur til legen for å få sykmelding og da får jeg beskjed om at mest sannsynlig ble jeg ekstra dårlig fordi jeg er gravid. Og ikke nok med det, kroppen trenger enda lenger tid på å bli frisk. Så hadde jeg ikke vært gravid hadde det mest sannsynlig gått over på et par dager. JEG ER SÅ SLITEN!

Også bare for å toppe det så begynner jeg å bli forstoppet. Føler jeg må bæsje, men får ikke ut. Bare stein inni der føles det som :arghh::banghead:

Back
Topp