Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, litt samme her! Jeg solgte babybilstolen i vår fordi jeg var så sikker på at et neste barn var laaangt i fremtiden. Om vi i det hele tatt skulle ha flere enn én…Jeg er litt irritert på meg selv som har gitt bort klærne i de minste størrelsene etter at minstemann vokste ut av de...![]()
Og jeg solgte moonboon!!

Vi solgte også moonboon, samt vippestol, bæresjal, stellebord og babybilstolHaha, litt samme her! Jeg solgte babybilstolen i vår fordi jeg var så sikker på at et neste barn var laaangt i fremtiden. Om vi i det hele tatt skulle ha flere enn én…Og jeg solgte moonboon!!
Har heldigvis tatt vare på masse klær, badebalje, soveposer, vippestol og sånn da.![]()

Det er så kjipt! Angrer!! Spesielt moonboon. Men har bestilt sovebaby denne gangen, så kanskje den ikke trengsVi solgte også moonboon, samt vippestol, bæresjal, stellebord og babybilstol
I tillegg er forhjulene på turvogna ødelagt, så vi trenger ny.
Blir dyrt å kjøpe inn alt igjen.![]()

Vi får legge inn dobbelbestilling på sovebaby da.Det er så kjipt! Angrer!! Spesielt moonboon. Men har bestilt sovebaby denne gangen, så kanskje den ikke trengs
Heldigvis kan man selge alt på nytt og få litt penger tilbake![]()

Nå skulle jeg seriøst til å spørre «hva er sovebaby» og søkte på google.. trodde det var en versjon av en sånn moonboonDet er så kjipt! Angrer!! Spesielt moonboon. Men har bestilt sovebaby denne gangen, så kanskje den ikke trengs
Heldigvis kan man selge alt på nytt og få litt penger tilbake![]()

TVILER på at jeg blir så heldig to ganger 

Hahaha ja en baby som sover godt uten veldig mye støtteNå skulle jeg seriøst til å spørre «hva er sovebaby» og søkte på google.. trodde det var en versjon av en sånn moonboon
Men det er baby som sover dere mener vel? Gud ass
Jeg hadde faktisk sovebaby sist, men jordmor trodde meg ikke og alle fikk panikk og trodde ungen var syk… vi måtte haste ned på sykehuset dagen etter vi kom hjem… men neida, hun var en sovebaby. Måtte vekke henne jevnlig for å spise… men jeg hadde fet og god melk så hun sov godt og lenge på denTVILER på at jeg blir så heldig to ganger
![]()
Min baby var veldig avhengig av bevegelse og hata vogn og senga si lenge
Men alt går jo over

Ja, vi mener baby som sover.Nå skulle jeg seriøst til å spørre «hva er sovebaby» og søkte på google.. trodde det var en versjon av en sånn moonboon
Men det er baby som sover dere mener vel? Gud ass
Jeg hadde faktisk sovebaby sist, men jordmor trodde meg ikke og alle fikk panikk og trodde ungen var syk… vi måtte haste ned på sykehuset dagen etter vi kom hjem… men neida, hun var en sovebaby. Måtte vekke henne jevnlig for å spise… men jeg hadde fet og god melk så hun sov godt og lenge på denTVILER på at jeg blir så heldig to ganger
![]()
Jeg legger inn en bestilling for deg også, det får være lov å håpe.

Hahaha ja en baby som sover godt uten veldig mye støtteMin baby var veldig avhengig av bevegelse og hata vogn og senga si lenge
Men alt går jo over
Man kanskje du lager sovebabyer og veldig god mettende melk![]()
Takk for bestilling, kanskje hvis vi legger inn bestilling sammen og jeg er heldig med sovebabyer så slenger de med til dere og, for de ligger sikkert på samma hylleJa, vi mener baby som sover.Jeg legger inn en bestilling for deg også, det får være lov å håpe.
![]()
![]()

Samme her, føler jeg har vært gravid i en evighetNå skal jeg egentlig bare klage på at jeg synes tiden går sååå sakte! Føles som en evighet siden første positive test for 9 dager siden![]()

Skulle ønske jeg kunne hoppet til uke 10Samme her, føler jeg har vært gravid i en evighet![]()
![]()

Henger meg på her, jeg føler det er en evighet siden test, og enda en evighet til tidlig ultralyd (førstkommende torsdag), er sååå utålmodig på å få se om alt står bra til inni magenNå skal jeg egentlig bare klage på at jeg synes tiden går sååå sakte! Føles som en evighet siden første positive test for 9 dager siden![]()

Skjønner deg godt! håper tiden går fortere når man får vite at alt er bra <3Henger meg på her, jeg føler det er en evighet siden test, og enda en evighet til tidlig ultralyd (førstkommende torsdag), er sååå utålmodig på å få se om alt står bra til inni magen![]()
![]()