Klagetråden

Etter hvert blir man litt lei av kommentarer om størrelsen på magen.
- Er du sikker på at det bare er én?
- Jeg kjenner ei som nettopp fødte tvillinger på 3kg hver, og hun var ca like stor som deg.
- Har du først termin i mai?

Jeg er høy, og har MYE plass til overs som enda ikke er i bruk. Men merkelig nok står magen litt ut. :rolleyes:

Nevnte til forrige jordmor at man "kan vel ikke kalle han lillegutt". Hun ble litt overrasket, og deretter sur da jeg sa at jeg stadig fikk kommentarer.
Og det viser seg at vi bare ligger nær 50 percentilen, pr nå. Så neste kommentar om størrelsen vår kan glede seg :laughing002
Fantastisk!! :hello2:Heartred helt idioitsk mange som tar seg til rette å spytter ut dritt. ..

Kunne de ikke heller sakt så vakker du er som gravid! Vi damer burde rost hverandre opp og i mente for å være graviditeter!! Vi har alle våre sårbare øyeblikk med voksene mager. Vi lager tross alt ett nydelig menneske som vi elsker. La oss si hvor mye vi stråler og hvilken god jobb vi faktisk gjør :Heartred:hello2 alle gravide skal være kjempe stolte å si til seg selv: Jeg er nydelig! :Heartred

Fantastisk!! :hello2:Heartred helt idioitsk mange som tar seg til rette å spytter ut dritt. ..

Kunne de ikke heller sakt så vakker du er som gravid! Vi damer burde rost hverandre opp og i mente for å være graviditeter!! Vi har alle våre sårbare øyeblikk med voksene mager. Vi lager tross alt ett nydelig menneske som vi elsker. La oss si hvor mye vi stråler og hvilken god jobb vi faktisk gjør :Heartred:hello2 alle gravide skal være kjempe stolte å si til seg selv: Jeg er nydelig! :Heartred
Er flere som bare kommer med hyggelige kommentarer. Men vi tar jo alltid til oss de som er litt frekke i større grad.
Hvis 5 kommentarer i løpet av en dag, så husker vi den éne som er litt slem, fremfor de fire som sier hvor fin/vakkert det er.

Har betydelig kortere lunte for skit nå. Så hjelper å få bekreftet fra fagpersoner at "de frekke" er idioter, og ikke bare er seg selv som er for sensitiv. Mye lettere å gå i bitch-mode ved behov :happy:

Back
Topp