Klagetråden

Treåringen her slår pappaen når han blir sint, og han blir veldig mye fortere sint på han også. Han tester grenser og har mye følelser som er vanskelig å uttrykke.. Og det er slitsomt å stå i alene <3

Å gå ut en tur er noe som funker bra her også. Selv om overgangen ikke alltid er så populær, så koser de seg ute. Også lager vi kakao og litt kos når vi kommer inn. :)
Takk for innspill :Heartred Frøkna vår har også veldig mye følelser, så det er nok ikke bare enkelt å kjenne på når man er så liten. Akkurat nå er det mye sinne som kommer og jeg får mye av det fordi hun er mest sammen med meg. Det er spesielt krevende nå som jeg er gravid og tåler mindre. Jeg går heldigvis mye av klemmene og kjærligheten og (skal ikke glemme det):Heartred

Det var nok en sånn dag i går hvor alt gikk galt. Vi var både ute og hadde klare planer hjemme. Men, i dag skal vi være sammen med noen naboer som har en på 4 år og det bidrar nok til mindre konflikter :gen014

Takk for innspill :Heartred Frøkna vår har også veldig mye følelser, så det er nok ikke bare enkelt å kjenne på når man er så liten. Akkurat nå er det mye sinne som kommer og jeg får mye av det fordi hun er mest sammen med meg. Det er spesielt krevende nå som jeg er gravid og tåler mindre. Jeg går heldigvis mye av klemmene og kjærligheten og (skal ikke glemme det):Heartred

Det var nok en sånn dag i går hvor alt gikk galt. Vi var både ute og hadde klare planer hjemme. Men, i dag skal vi være sammen med noen naboer som har en på 4 år og det bidrar nok til mindre konflikter :gen014

Merker også det blir ekstra sårende nå med hormoner. Så går det også fort fra sinne til klemmer heldigvis :) Håper på en bedre dag i dag :) <3

Jeg er så lei av å være trøtt hele tiden... I dag stod jeg opp fordi jeg var sulten, og gikk å la meg på sofaen og sov litt til. Jeg har sovet nesten hele natten, våknet av en rar pipelyd, men sovnet igjen så fort den var borte. Ble vekket kvart over syv, det betyr en time lengre sovetid enn når jeg skal på jobb...
Jeg har vært alene med ungene i romjulen (jobbedagene), vi har gjort litt forskjellig, og jeg har forsøkt å holde huset i ok orden, jeg har tatt pauser underveis, og slik må jeg nok fortsette å ha det. Jeg lurer nesten på om jeg har et snev av fatuige, som visst ikke er så uvanlig for gravide å få...

Jag er også ekstremt trøtt! Dupper av gjennom hele dagen og sliter virkelig på jobb!
Har også fått karpaltunnelsyndrom og fingrene dovner bort ved jevne mellomrom. Bekkenet har også begynt å gjøre vondt, men ikke konstant. Skal vel egentlig ikke klage, men jeg vil si det verste er trøttheten! :dead:

Var på første svangerskapskontroll i dag (27+2). Jordmor lurte på om jeg hadde svarene fra blodprøvene jeg tok i uke 10. Ringte legekontoret, og så viser det seg at det aldri ble sjekket om jeg er rhesus negativ. Så nå håper jeg at de finner ut av dette litt kjapt sånn at jeg rekker å få vaksine i uke 28 hvis jeg trenger det. Det går jo bra, men det er ergerlig når det skjer sånne feil :rolleyes:

Back
Topp