Klagetråden

Føla meg så rar som er veldig plaga med bekkenløsning. Er no 9+1, og det verste er at i staden for å nyte tida som gravid så stressa eg i eit sett med jobb. Sjukemeldt til og med 15.09. Håpe å komme meg tilbake i jobb (i gradert sjukemelding), men sånn som bekkenet har herja på i 1 veke så ser det håpet umogleg ut.

Har fysio 14.09, men det virka som ein evigheit til, og bbhugme puta kjem på måndag alt følast berre dritt akkurat no

Fikk noe som kjentes ut som krampe der nede i går, lurte på om det kunne vært en kynner, men det er jo fryktelig tidlig.

Brukt to timer på å få lille her til å sove. Hadde sett frem til litt tv-tid og godis så fort hun var i seng men nå vil jeg bare legge meg selv

Mannen min klager så sjukt mye på at han er så trøtt og sliten… altså hvordan tror du jeg har det :D :D Men lurer på om han faktisk er sympatigravid.. det er visst en greie

Mannen min klager så sjukt mye på at han er så trøtt og sliten… altså hvordan tror du jeg har det :D :D Men lurer på om han faktisk er sympatigravid.. det er visst en greie

Åh, jeg ble skikkelig sint på mannen her for en stund tilbake. Vi rydda og gjorde klart til bursdagsbesøk, også sa jeg at jeg var så veldig veldig sliten. «Det er vi alle», svarte han. Da bare knakk jeg helt sammen. Tårene rant og jeg ble så sur. Håper han da forstod at vi kanskje ikke var slitne på det samme nivået. Håper.

Haha! Sånn er mannen min også. Han er såååå trøtt og sliten, og kjesken og younameit. Lagt på seg har han også. Skikkelig sympatigravid :smiley-bounce022

Nå har jeg hatt noen uker med heftig kvalme (ingen oppkast så langt). Flere som opplever at kvalmen blir trigget av faste ting? Jeg har klart å assosiere blant annet babyverdenappen, NRK-podkaster og visse vanlige lyder med kvalme. Og så snart jeg ser/hører noe som har med triggerene å gjøre, så slår kvalmen inno_O Utrolig slitsomt, da mange av tingene ofte er vanskelige å unngå. Har også vært vanskelig mtp babyverdenappen, da jeg rett og slett nesten ikke har klart å bruke den i det siste, selv om jeg har ønsket å sjekke både dagens tekst og forum:sorry: Heldigvis virker det som at kvalmen så smått har begynt å avta nå

Nå har jeg hatt noen uker med heftig kvalme (ingen oppkast så langt). Flere som opplever at kvalmen blir trigget av faste ting? Jeg har klart å assosiere blant annet babyverdenappen, NRK-podkaster og visse vanlige lyder med kvalme. Og så snart jeg ser/hører noe som har med triggerene å gjøre, så slår kvalmen inno_O Utrolig slitsomt, da mange av tingene ofte er vanskelige å unngå. Har også vært vanskelig mtp babyverdenappen, da jeg rett og slett nesten ikke har klart å bruke den i det siste, selv om jeg har ønsket å sjekke både dagens tekst og forum:sorry: Heldigvis virker det som at kvalmen så smått har begynt å avta nå

Jeg har også merka at forumet har trigga kvalmen litt. Sikkert fordi det er så mye usikkerhet de første ukene av svangerskapet og ting føles så usikkert..

Hvor langt på vei er du? Jeg synes kvalmen bare har blitt verre og verre de siste par ukene, og håper det snart skal snu. Er 8+6, og de to forrige svangerskapene var jeg kvalm frem til rundt uke 16, men tenker det kan ikke ha vært sånn her helt frem til da. Det må vel snart avta (håper jeg)

Jeg har også merka at forumet har trigga kvalmen litt. Sikkert fordi det er så mye usikkerhet de første ukene av svangerskapet og ting føles så usikkert..

Hvor langt på vei er du? Jeg synes kvalmen bare har blitt verre og verre de siste par ukene, og håper det snart skal snu. Er 8+6, og de to forrige svangerskapene var jeg kvalm frem til rundt uke 16, men tenker det kan ikke ha vært sånn her helt frem til da. Det må vel snart avta (håper jeg)
Uff, håper virkelig det avtar helt før uke 16!

Jeg er 10+2 i dag, og er en smule bedre. Men så er jeg usikker på om det kanskje kan være en midlertidig placebo, siden jeg vet hCG-nivået skal avta nå snart.

Krysser fingrene for at vi slipper denne kvalmen snart:smiley-angelic001

Uff, håper virkelig det avtar helt før uke 16!

Jeg er 10+2 i dag, og er en smule bedre. Men så er jeg usikker på om det kanskje kan være en midlertidig placebo, siden jeg vet hCG-nivået skal avta nå snart.

Krysser fingrene for at vi slipper denne kvalmen snart:smiley-angelic001

Åå, jaa! Høres lovende ut det med hcg-nivået! Når det går ned må det bli bedre. Krysse alt som krysses kan. Da håper jeg virkelig at det blir bedre om en ukes tid for meg også. Sånn som det er nå er bare helt forferdelig.

Er så lei av kvalme, spying, forstoppelse og svimmelhet!!! Føler meg konstant dårlig og orker ingenting enn å holde huset noenlunde ryddig... føler meg helt låst til huset.. orker ikke gå lenger enn å hente posten for blir så svimmel og uvel. Har bare lyst å fungere igjen sånn at jeg kan komme meg ut litt og forhåpentligvis jobbe litt igjen..

Jobb og kaffe gir meg kvalme.
Jobb fordi det rett og slett er slitsomt å være lærer for en aktiv gjeng :inpain:

Kaffe pga lukten..

Jeg hadde aversjon for fisk også, men nå går det bra. Så i dag blir det tredje fiskemiddagen på rad :happy090

Jobb og kaffe gir meg kvalme.
Jobb fordi det rett og slett er slitsomt å være lærer for en aktiv gjeng :inpain:

Kaffe pga lukten..

Jeg hadde aversjon for fisk også, men nå går det bra. Så i dag blir det tredje fiskemiddagen på rad :happy090
Jeg er også lærer! Det har faktisk gått helt ok på jobb til tross for at jeg er uvel. Kanskje jeg glemmer det litt i den travle hverdagen. Men det treffer hardt når jeg kommer hjem igjen:dead: Håper jeg slipper å bli kvalmetrigget på jobb, det må være slitsomt!

Jeg er også lærer! Det har faktisk gått helt ok på jobb til tross for at jeg er uvel. Kanskje jeg glemmer det litt i den travle hverdagen. Men det treffer hardt når jeg kommer hjem igjen:dead: Håper jeg slipper å bli kvalmetrigget på jobb, det må være slitsomt!
Det er det! Jeg har som nevnt en aktiv gjeng som må styres med jernhånd selv om de er store nok til å klare å følge regler. Jeg vet at klassen er slitsom, og derfor blir jeg kvalm av å tenke på jobb. Jeg har aldri gjort det før. Dette er mitt tredje svangerskap.
Jeg tror forøvrig at kvalmen min hører sammen med trøtthet, og den jobben blir jeg trøtt av. Jeg er utrolig glad i gjengen min, men de er slitsomme :laughing002

Så glad for en klagetråd!

Jeg er så innmari kvalm hele tiden! Våkner av det om natta også.
Og jeg HATER at jeg har lagt på meg 4 kilo og bare er i uke 9 :( mest lyst til å gråte over akkurat den altså. Føler meg stinn, oppblåst og tykk, lenge før jeg hadde trodd. Og ikke er det en gravid-mage heller, den blir jo bare koselig! men, det er en junk-food mage...!
Blæh.

Åå.. hadde gledet meg, samtidig som jeg var ganske spent og nervøs for tidlig ultralyd i dag.. men så ble det avlyst pga. sykdom :crybaby2sykt kjipt..
Ååå, det er kjipt!! Man får jo skikkelig nerver før disse timene, blandet med at man gleder seg…. Fikk du ny time ganske snart??

Åå.. hadde gledet meg, samtidig som jeg var ganske spent og nervøs for tidlig ultralyd i dag.. men så ble det avlyst pga. sykdom :crybaby2sykt kjipt..
Årh nei krise :arghh: Håper det er kortvarig og at du får komme inn om ikke så lenge!

Back
Topp