Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel youStress og redsel er slitsomt… Håper bare første trimester går fort og at spora holder seg
Hvert minste lille ubehag i magen gir meg magesug!Men man gjør jo detEnig! Første trimester er det verste.. på en måte veldig spennende og gøy og fint, men samtidig veldig skummelt.. en vil jo glede seg og sånn, men tør ikke helt heller fordi en er mindre sikker på om det kommer til å gå bra! Føles som man går å bærer på en hemmelighet!
det er jo ingen andre enn deg og din partner in crime som vet det i starten Ja vet! Syntes det er vanskeligMen man gjør jo detdet er jo ingen andre enn deg og din partner in crime som vet det i starten
![]()
Er nesten umulig å få henne til å sove lur også, uansett hvor trøtt hun er...Samboeren min fikk beskjed at hun kunne bruke det sist hun gikk gravid.Prøvde å lese litt fort om jeg kan bruke allergimedisinen som vanlig. Ble ikke klokereVis vedlegget 382460Vis vedlegget 382459
Se denne siden https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/pollenallergi-2/Prøvde å lese litt fort om jeg kan bruke allergimedisinen som vanlig. Ble ikke klokereVis vedlegget 382460Vis vedlegget 382459
Takk! Ser ut til at den er tryggSe denne siden https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/pollenallergi-2/
Felleskatalogen kan være litt vanskelig da de ofte er mer konservativ enn nødvendig
Trygg mammamedisin er kanskje bedre å bruke enn felleskatalogen!Sniker litt her inne i håp om å komme hit snart selvPrøvde å lese litt fort om jeg kan bruke allergimedisinen som vanlig. Ble ikke klokereVis vedlegget 382460Vis vedlegget 382459

Man Har jo nesten glemt av hvordan det føles
har likksom hatt en runde med korona i februar, ellers helt frisk i 2 år
God bedringMannen har smitta meg, har så vondt i halsenMan Har jo nesten glemt av hvordan det føles
har likksom hatt en runde med korona i februar, ellers helt frisk i 2 år
![]()

TakkGod bedring![]()

Hormonene gikk helt av styr! Holder på i dødsboet etter mamma, skulle fort opp å kjøpe mer bobleplast og esker osv for å få jobbet videre…. Det er stengt
det er likksom 6 uker til neste gang vi får holdt på her. Nr før det klikket fullstendig for meg, har vanligvis veldig god kontroll på meg selv
Spør på Facebook om det er noen som gir vekk esker osvHvem visste vell at butikkene stenger kl 16 i dag??!Hormonene gikk helt av styr! Holder på i dødsboet etter mamma, skulle fort opp å kjøpe mer bobleplast og esker osv for å få jobbet videre…. Det er stengt
kunne vell ikke huske at det er pinsehelg
det er likksom 6 uker til neste gang vi får holdt på her. Nr før det klikket fullstendig for meg, har vanligvis veldig god kontroll på meg selv
![]()
Har heldigvis fått tak i littSpør på Facebook om det er noen som gir vekk esker osvDet er alltid noen som nettop har flytta!
Men det er fort å glemme sånt når man ikke jobber i butikk selv![]()
Har jobbet i butikk i mange år men husker det aldri
men skjønner jo nå hvorfor det var så mye folk å handla i går!