Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you Hvert minste lille ubehag i magen gir meg magesug!Stress og redsel er slitsomt… Håper bare første trimester går fort og at spora holder seg
Men man gjør jo det det er jo ingen andre enn deg og din partner in crime som vet det i startenEnig! Første trimester er det verste.. på en måte veldig spennende og gøy og fint, men samtidig veldig skummelt.. en vil jo glede seg og sånn, men tør ikke helt heller fordi en er mindre sikker på om det kommer til å gå bra! Føles som man går å bærer på en hemmelighet!
Ja vet! Syntes det er vanskelig vil liksom bare si der til alle fordi man er glad. Samtidig så tør man ikke det heller. Og så er det og litt fint å gå å bære på det i fred også. HehehMen man gjør jo det det er jo ingen andre enn deg og din partner in crime som vet det i starten
Samboeren min fikk beskjed at hun kunne bruke det sist hun gikk gravid.Prøvde å lese litt fort om jeg kan bruke allergimedisinen som vanlig. Ble ikke klokere Vis vedlegget 382460Vis vedlegget 382459
Se denne siden https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/pollenallergi-2/Prøvde å lese litt fort om jeg kan bruke allergimedisinen som vanlig. Ble ikke klokere Vis vedlegget 382460Vis vedlegget 382459
Takk! Ser ut til at den er trygg Trygg mammamedisin er kanskje bedre å bruke enn felleskatalogen!Se denne siden https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/pollenallergi-2/
Felleskatalogen kan være litt vanskelig da de ofte er mer konservativ enn nødvendig
Sniker litt her inne i håp om å komme hit snart selv Jeg var gravid i februar og spurte legen da om jeg kunne bruke loratadin og fikk beskjed om at det var helt trygtPrøvde å lese litt fort om jeg kan bruke allergimedisinen som vanlig. Ble ikke klokere Vis vedlegget 382460Vis vedlegget 382459
God bedringMannen har smitta meg, har så vondt i halsen Man Har jo nesten glemt av hvordan det føles har likksom hatt en runde med korona i februar, ellers helt frisk i 2 år
TakkGod bedring
Spør på Facebook om det er noen som gir vekk esker osv Det er alltid noen som nettop har flytta!Hvem visste vell at butikkene stenger kl 16 i dag??! Hormonene gikk helt av styr! Holder på i dødsboet etter mamma, skulle fort opp å kjøpe mer bobleplast og esker osv for å få jobbet videre…. Det er stengt kunne vell ikke huske at det er pinsehelg det er likksom 6 uker til neste gang vi får holdt på her. Nr før det klikket fullstendig for meg, har vanligvis veldig god kontroll på meg selv
Har heldigvis fått tak i litt Har jobbet i butikk i mange år men husker det aldri men skjønner jo nå hvorfor det var så mye folk å handla i går!Spør på Facebook om det er noen som gir vekk esker osv Det er alltid noen som nettop har flytta!
Men det er fort å glemme sånt når man ikke jobber i butikk selv