Klagetråden

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Vi har ikke en klagetråd! Det må vi ha :P

Jeg er så vanvittig kvalm! :hungover:

Jeg våknet så innmari dårlig i dag. Jobber for tiden 70 prosent, så litt kortere dager hver dag. I dag klarte jeg ikke å komme meg på jobb. Har så lyst å være i bedre form :arghh:

Slite me ein del smerter i bekken og ligamentsmerter, så e livredd for at d e for mye smerter å at det då e graviditet utenfor livmor elleno.. Formen e litt opp og ned, mye trøtt og kvalmen, puppene e ømme til tider men spesielt når mannen er tilstede av en eller annen grunn

Jeg er SÅÅÅ sliten!!! Fatter ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom de neste ukene :(

Jeg ligger bare en dag foran deg, hvis det er noen trøst :Heartred

Har forøvrig lite å klage over, enda. Anna enn at jeg er så sliten te tider at det gjør vondt i kroppen..
Liten trøst, ja :) fordelen er jo null plager enda, men ble superkvalm i uke 6-10 sist, så jeg føler det er litt stille før stormen om dagen

Jeg er så trøtt, irritert og virrete! Så blir jeg irritert over hvor irritert jeg er! :banghead:
Men det glemmer jeg jo fort da. Fordi jeg er så virrete..

Begynte å blø i går. Ingen smerter, men blør ganske mye.. Ser ikke ut som det går rette veien:( Er bare 4+5.

Mini er blitt forkjøla etter kun 3 dager i bhg. Sånn gikk den tilvenningen.. :wacky: Slitsomt å være hjemme med syk liten på halvannet år, mye energi, men også mye sutring og klenging, og lite søvn.. :wtf: håper det går like fort over som det kom.

Er så lei av å være kvalm og uggen! Føler jeg ikke strekker til som mamma for 2 åringen hjemme, når jeg egentlig har mer enn nok med meg selv :(

Sukk. Så lei av å vera trøtt, sliten og uggen. Spesielt når mannen er vekke på jobb, og fortet skal haldast heime med tre små, og full jobb. Vil berre soooova!!!

Nesten godt å høre at flere er kvalme! Lei av å spy magesyre her. Håper vi snart føler oss bedre!

Back
Topp