Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke prøvd. Med de andre to har jeg hatt dette i slutten av svangerskapene, så prøvde ikke no for det. Men må vel prøve det ut denne gangen siden jeg er plaget så tidlig.Plutselig mensensmerter nå, satser på at det bare er ligamenter som strekkes eller livmor som utvides! Men ubehagelig og skummelt. Også er det noen som driver på med en utrolig bråkete gressklipper ute så klarer ikke å slappe av.
Har du prøvd magnesiumtilskudd? Hørt mange synes det hjelper![]()
Jeg brukte det sist svangerskap og det fungerte veldig braDet har jeg ikke prøvd. Med de andre to har jeg hatt dette i slutten av svangerskapene, så prøvde ikke no for det. Men må vel prøve det ut denne gangen siden jeg er plaget så tidlig.

Jeg våkner så tidlig!! I dag våknet jeg før halv 6.. Må ikke opp før kl 7. Irriterende!! Og i helgene våkner jeg i 6-halv 7-tida. Det er i allefall unødvendig! Hjelper ikke om jeg legger meg sent heller, har jeg funnet ut. Jeg er klar over at det blir mindre søvn når man får baby, men jeg kan da vel få sove fram til babyen kommer ut!!
Noen fler som får endret søvn under graviditet?
Hallo damer! Nå må jeg klage litt! Er i uke 12 og har pådratt meg bekkenlåsning med isjiasnerven i klem! Flere som har hatt det?
Noe av det værste jeg har vært med på. Er det god nok grunn til å sykemelde seg når man jobber i barnehage med stress, tunge løft og hektiske hverdager?
Jeg trodde jeg hadde bekkenløsning, men så var det isjias nerven som var i klem. Jeg jobber også i barnehage og fikk uten problem tilpasset hverdagen slik at jeg kunne være i jobb. Hadde en behandling hos kiropraktor - og da gikk det vekk etter jeg fikk gode øvelser fra henne jeg kunne gjøre selv [emoji4] har ikke hatt problemer med det siden [emoji4] hvordan er det nå? Er du bedre?
Samme her...Klager over halsbrannen som kommer og går
Jeg går til manuellterapeut selv (prøvde fysioterapi forrige gang, men ikke mye hjelp). Der betalte jeg 400kr første gang og 170kr påfølgende ganger for oppfølging. Er mye billigere en det jeg betalte for fysio, og for meg hjelper det frem til neste time (har time hver uke). Holder det i sjakk [emoji5]️Takk som spør![]()
Jeg sliter enda! Er jeg på jobb to dager på rad, gjør det vondt bare jeg går. Men sitter faktisk i skrivende stund og kvier meg for å ringe legen for å utvide sykemeldingen jeg har på 20%!
Går nå til både kiropraktor og akupunktør, så får fin oppfølging dermen er SVINDYRT!! Synd man må stå for sånne utgifter selv!
Uff, høres ut som omgangssyken.. Masse god bedring til degEn natt full av luftsmerter, diaré og oppkast. Må være noe av det jævligste som gravid, syns iallfall jeg [emoji31] opplevde det en gang 2 uker før termin sist og hadde da ikke født før og var sikker på at fødsel var i gang.. Krysser fingrene for det har gitt seg nå og at det ikke er noe smittsomt

Jeg hadde veldig mye hodepine i en periode. Typen som ikke gikk over med Paracet. Kjøpte multivitamin og magnesium. Etter et par dager med vitaminer forsvant denSnart hatt hodepine i en uke.. blir gal.. tror det mest trolig kommer av bihulebetennelsen jeg har men er ikke sikker. Får ikke konsentrert meg om eksamen eller noe pga dette og er dritlei
Uff, høres ut som omgangssyken.. Masse god bedring til deg![]()
Takk for tipset! Tar allerede vitaminer, men magnesium skal jeg sjekke opp da jeg plages av leggkramper!Jeg hadde veldig mye hodepine i en periode. Typen som ikke gikk over med Paracet. Kjøpte multivitamin og magnesium. Etter et par dager med vitaminer forsvant den![]()
Uff, høres ut som omgangssyken.. Masse god bedring til deg![]()
Det finnes jo så mange måter å få omgangssyken på, så dette er nok helt mulig. Jeg ville nok tenkt at det var omgangssyken og tenkt smittevern ift resten av familien, men om det ikke går over så ville jeg oppsøkt legen.Oh no, begynnende med litt luftsmerter i magen igjen [emoji21] kan omgangssyken være sånn? At når du på en måte er helt «tom» så er du helt fin, mens når du har fått spist i løpet av dagen og magen får noe å jobbe med igjen så er det på med diaré og sånn igjen? [emoji45]
Det finnes jo så mange måter å få omgangssyken på, så dette er nok helt mulig. Jeg ville nok tenkt at det var omgangssyken og tenkt smittevern ift resten av familien, men om det ikke går over så ville jeg oppsøkt legen.