Klagetråden ❌

Vifårse

Elsker forumet
Maiskolbene 2023 :-)
♡Novemberhjerter 2025♡
Noe eller noen du ønsker å klage over? :angelic:

Her er det lov å ventilere om det er noe du går og gnager på:)

Jeg kan begynne:

Vi ville ha takeaway i dag, og så at favorittrestauranten i byen har økt prisene på menyen med 30% :dead: de hadde ganske ålreite priser før, men det blir nok færre bestillinger derfra nå :arghh:

Jeg kan begynne:

Vi ville ha takeaway i dag, og så at favorittrestauranten i byen har økt prisene på menyen med 30% :dead: de hadde ganske ålreite priser før, men det blir nok færre bestillinger derfra nå :arghh:
Neei, det er jo faktisk en skikkelig klage :dead:

Jeg kan begynne:

Shitt, det var grim prisøkning :bookworm::arghh:

Jeg er kvalm :sour: om det er fordi jeg er gravid eller på grunn av uante mengder smågodt (kremt) er usikkert, men fy søren, jeg hadde håpet å slippe billigere unna denne gangen!

Klager litt for å være sikker!

Jeg er skikkelig svimmel og har vært det i en uke nå. Utrolig ubehagelig.

Jeg er kvalm :sour: om det er fordi jeg er gravid eller på grunn av uante mengder smågodt (kremt) er usikkert, men fy søren, jeg hadde håpet å slippe billigere unna denne gangen!

Klager litt for å være sikker!
Krysser fingrene for at det bare var litt for mye godis!

Måtte finne hvilerommet for første gang på jobb, og legge meg til å sove i lunsjen. Jeg er helt umennskelig trøtt, og skjønner ikke hvordan jeg skal jobbe fult fremover. Må få bestilt meg legetime tror jeg, så jeg kan ha litt kortere dager. Det å nesten sovne på pulten og se tida snegle seg av gårde er ganske grusomt…

Jeg er kvalm, har feber og føler meg legendarisk lite bra. Skulle ønske samboeren min kunne se det og skru ned forventningene sine etter det. Jeg er ikke noe glad i å gå rundt og klage hele tiden (derfor jeg blåser det ut her), men er det nødvendig for at han skal forstå?

Jeg er kvalm, har feber og føler meg legendarisk lite bra. Skulle ønske samboeren min kunne se det og skru ned forventningene sine etter det. Jeg er ikke noe glad i å gå rundt og klage hele tiden (derfor jeg blåser det ut her), men er det nødvendig for at han skal forstå?
Av og til kan man si ting så rett ut som det er mulig uten at de klarer forstå.. :bag:

Jeg har vært et realt hespetre i dag, skjemmes over egen oppførsel :bag: :laughing002 huff..
Synes ikke disse hormonene gjør meg særlig sjarmis her heller :hilarious: Synes nesten jeg reagerer sterkere på de den gangen her, er det verre på runde 2?

Jeg står på blodfortynnende sprøyter og det gjør vondt å ta dem + at jeg ikke får svar på spørsmålet jeg stilte legen via e-konsultasjon :o
Jeg også, Fragmin? Den er helt forferdelig, og må dyttes hardt gjennom huden. For en utrolig elendig sprøyte å måtte ta. Jeg har allerede klagd over at nålen er alt for tykk. Jeg må ta den gjennom HELE svangerskapet, og i 6 uker etter fødsel.. hvordan skal jeg overleve? :( :nailbiting::dead:

Jeg også, Fragmin? Den er helt forferdelig, og må dyttes hardt gjennom huden. For en utrolig elendig sprøyte å måtte ta. Jeg har allerede klagd over at nålen er alt for tykk. Jeg må ta den gjennom HELE svangerskapet, og i 6 uker etter fødsel.. hvordan skal jeg overleve? :( :nailbiting::dead:
Fragmin, ja. Jeg har tatt den en gang tidligere, med andremann. Det gikk fint, men etter hvert blir det vanskelig å finne steder å sette sprøyta. Hvilken dose har du? Jeg tar 5000 + 7500. Altså to ganger daglig. Har allerede tatt siden lille julaften:hungover:Full av blåmerker.

Et tips er å bruke isbit i 30-60 sekunder før du setter sprøyta. Jeg har sprøyteskrekk så mannen setter på meg (kl 05:hilarious:)

Back
Topp