Klagetråd

Good job Nattlys, trengte den her litt nå [;)]

Jeg vil klage på at jeg må dra bort på nyttårsaften og være over til 1 nyttårsdag. Vil sove godt i min egen seng og ikke ligge vondt andre steder (gjør som regel det når jeg ligger borte ) Og så må vi kjøre sammen med svigermor og da må jeg jo være blid...så en klage på det også.

Og jeg kan legge til: klager fordi mannen min aldri tar med søppla som jeg har satt foran utgangsdøra og som han har sagt han skal ta med ut!! Noen store pappesker osv... Han går forbi de hver gang!

ORIGINAL: Lindus82

Jeg vil klage på at jeg må dra bort på nyttårsaften og være over til 1 nyttårsdag. Vil sove godt i min egen seng og ikke ligge vondt andre steder (gjør som regel det når jeg ligger borte ) Og så må vi kjøre sammen med svigermor og da må jeg jo være blid...så en klage på det også.

Og jeg kan legge til: klager fordi mannen min aldri tar med søppla som jeg har satt foran utgangsdøra og som han har sagt han skal ta med ut!! Noen store pappesker osv... Han går forbi de hver gang!

Godt å få det ut![:)] Kanskje denne og jubeltråden skulle vært under "våre viktigste"-tråder?

må klage på gådt nornorsk:[:@] dæææven han steike kor irritert man kan bli på fålk som har hadd lappen i 9 daga!!!!! enda vesst ho at biln sklei lett på vinterføre..åsså klare ho fanmæ å kjør rett i ræva på mæ !!!!! attpåtel ikkje vant me bykjøring??!!
wræææl kor mørbanka man føl sæ etter å bli kjørt på når man står heilt i ro sjøl..[:@][:@]
Biln e ødelangt bake ,men ellers må man vel bare sei..FAAAN!!!!!

Men heldigvis ble verken jeg eller noen av barna skada:) opp på legevakta for å sjekke om ting er ok,og det virker slik[:)]

ORIGINAL: Lindus82

Jeg vil klage på at jeg må dra bort på nyttårsaften og være over til 1 nyttårsdag. Vil sove godt i min egen seng og ikke ligge vondt andre steder (gjør som regel det når jeg ligger borte [&:]) Og så må vi kjøre sammen med svigermor og da må jeg jo være blid...så en klage på det også.

Må klage på nytt på det her! Ble akkurat som jeg trodde [&:]

Dumme senga var stenhard sammen med bilturen så verker nå det dumme bekkenet mitt værre!!!!!
Skulle bare blitt hjemme... [8|]

da velger jeg å klage på bekkenet mitt. det gjør at jeg ikke får vært så aktiv som jeg vil og da kommer jo kiloene snikende på[:'(]

Idag må eg au klaga[:(][:(][:(]    va på vektå igår...å eg he lagt på mg 20 kilo t nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eg blir galen av dettan...ååårrhhh!!!!![&:][&:][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(][:(]

he våre så dårlige fram t nå at eg he nesten ikje årka å gått tur åså he eg blitt siddandes i sofaen når ongan ikje e heima..mn 20kilo!!!!d va vl mye syns eg!!!!jaffal når man he mye fra før av!!!ååårrhh jaja d va min klage for idag!!

Ser fram t babyen kjeme ud og eg ska gå tur i vårsolå[:D][:D]  å amma...så dette nok di fleste kiloan av!![:)]

blir sur nar mannen min er sur,og går rundt og sutra!!
han skulle på fest med noen kompiser,han har ikkje vert ute på mangen månder.
han hadde gleda seg,så avlyste kompisene....
skjønner at han vart sur\lei men det er vel ikkje min feil[:'(]

æ vil klage på at  har kynnera å ting begynne å bli tungt:( ar masse ondt i bækkene. å ei lita som har slit med søvn i 2åen halv mnd:( 

Klager litt på vondt i hoftene...[&:] Kjennes ut som muskelsmerter egentlig...
Å klager MASSE på dårlig økonomi...[:'(]

jeg klager på vondt bekken... som gjør at jeg ikke kan være ute sammen med gutta mine i dag[&o]

Klager på at ferien er over allerede og må tilbake på jobb i morra [:'(][:'(] Æsj æsj æsj [:@]

Vil klage på dårlig humør!!! Lyst å bare legge mæ under dyna og ikke komme frem igjen !! Lyst å være alene, men samtidig ikke... Har ikke lyst å snakke.. men vil at sambo skal være snill med mæ og forstå mæ .. ... Han e alltid snill... men kjenne det blir for mye av og til... rare greier... huff....
Vil ut å gå og få frisk luft og kjenne på snøen som daler ned.. men æ orke ikke... huff.... kjenne det e så tungt for tia !!! Bare lyst å skrike... [:(][:(]

Jeg vil klage på en irriterende kjæreste som behandler meg som om jeg ikke klarer noen ting selv.. han kan spørre om jeg er sulten, og når jeg sier nei så kan han si.. sikker? så sier jeg ja.. også spør han om han skal lage mat til meg.. det er såå irriterende.. og bare man er litt stille så skal det plutselig være noe galt og han gir seg ikke før jeg må bli sint av at jeg må gni inn i hode hans at det ikke er noe ..

Nå klager jeg på det dumme bekkenet mitt, men når jeg absolutt skal vaske dusjkabinettet først en gang, så kommer hunden inn og er møkkete, så da klipper jeg a og dusjer a, så jeg må vaske dusjkabinettet en gang til er det kanskje ikke så rart. MEN, jeg klager fordi!!

vil klage på hele denne dagen... er full av hormoner idag, kjenner jeg! alt er galt, vet ikke om jeg skal kjefte eller grine... huff! hater dem dagene her.
når jeg logga meg på idag, sto det: HAR DU FÅTT HØRE AT DU STRÅLER, STRUTTER ELLER HAR SÅ FIN GRAVIDGLØD? Trives du godt med magen og storkoser deg? Sug til deg slike gode tilbakemeldinger, og nyt det!
her er det ikke mye stråler om dagen, så kunne ikke stemt mindre.
dagen utblåsning fra meg[:@]

Må klage litt på ryggen og bekkenet mitt.. har så vondt at jeg ikke får sove skikkelig har ikke sovet skikkelig på flere uker så energi nivået mitt lavt og føler meg som et monster mot min snille gode samboer som bare vil meg godt. Var hos legen og hun sa at det kunne være bekkenlåsning og en nerve som ligger i klem i ryggen min som skaper alt dette[:@]

Klager på magen...den vond og luftig... Skjønner ikke hva jeg skal spise for at den skal bli fornøyd i dag![&:]

jeg må klage for at jeg er JÆVLA trøtt,odd andre fant ut at han ville starte morgonen kl.04.00
tenkte jeg skulle være smart å la han ligge i senga at med oss slik at han kunne kose eller sove i gjenn[8D]
men jeg tenker jo ikke at han er våken.
så han ligger i senga og drar meg i nesa og håret[:@] så til slutt bestemme jeg meg for at han må tilbake til senga si sjøl og at det ikke er morgon før hvertfall etter 06.00

mannen jaget jeg på sofaen for han snorker!!! og odd andre sovent til slutt[:)][:)][:)][:)]
han sov til .06.30 :) <3 deilig. men er steike trøtt enda!!!! skal på sjukehsuet seinare så burde egentlig legge meg litt til siden mannen har kjørt odd andre i barnehagen! men neida her sitter jeg med halsbrann og strekk i foten !!!!  derfor en liten klagetråd fra meg :P

DEILIG Å FÅ DET UT!!!!

prøve å starte dagen på nytt med bedre humør eller gå å sove til 10.00

Tror halve bekkene mitt har låst seg!!!![:@][:@][:@][:'(] er så vont!!!!![:(][:(]

Back
Topp